Telepatizza - cumu?

Mentre chì qualchi parrannu à u tema, ùn ci hè telepata, l'altri discutendu silenziu comu pò esse sviluppatu. A telepatizza hè a capacità di leghje i pinsamenti d'altri pensioni, è oghje hè ghjuntu un fenomenu scientificu compruvatu. E basendu annantu à u fattu chì u funziunamentu di u telepatiche travagliani com'è u culu di una persona ordinaria, u sviluppu di a telepata pò essa praticata da ogni persona.

Hè pussibule acquistà a telepata?

Hè assai probabbli, avete avutu qualche pussibulità di telepatizza in sè stessu. Per esempiu, cullate u telefunu per chjamà una persona, è in questu momentu sta persona chjamete. Eppuru si pensanu nantu à quandu induve andà questa notte, quandu de sternu u vostru amicu chjama è offre una opcione perfetta. O pensate à u fattu chì ùn avete micca ricivutu rigali da un pezzu - è in questu ghjornu vene un bonu prisenti. Pessimisti dicenu chì questa hè una cuncondinenza, è optimista - chì telepatie.

In a question di cumu si sviluppà a telepatizza, i ghjovani scientisti ùn vedenu micca struitu. Molti famosi scientichi anu dumandatu stu tema per quasi 100 anni. Duranti stu piriodu, ci sò publicati assai libri nantu à u telepatinu, trà elli:

Psicòloggi in a modu di sviluppà l'abilità di a telepatizza, vede un prublema pocu diffirenti: guessing the thoughts of a person is easy on a face (chistu chjamatu calibration). In questu casu, ùn sò micca difficultà specialità, avemu bisognu di ricordu di quella espressione facialia currisponde à una o l'altra direzione di pensamentu.

Telepatizza - cumu?

Sviluppati exercici simuli di a telepatizza, chì ponu esse praticati in pariglii. Eccu alcuni exempli:

  1. Cumincià a furmazione cù i fenomeni simplici. Per esempiu, si sente cun u so cumpagnu cumu di fronte à l'altri, è, fighjendu intende in l'ochji di u to cumpagnu, imagine una figura geometrica simplica (circhiu, quadru, triangulu, rectangulu). U so cumpagnu avissi intigratu à riciveti è ùn adate, è hè vedà l'imaghja chì mandate. Puderete cambià roles.
  2. Dopu chì domina u primu exercitu, cumplate cù a forma geomètrica di ogni culore particulari da un spuggliu simplice (rosso, aranciu, giallu, verde, blu, blu, violeta, biancu è biancu).
  3. Quandu u siconettu esercitu travaglià per a vostra parata facilmente, vai per l'imagine più simplici - animali, numeri, lettere, etc.
  4. Di sicuru, in una materia cusì impurtante di maestru di a telepatica, ùn deve micca prestite. Hè ricumandatu per praticà ogni ghjornu per almenu 15-20 minuti. À u megliu, in un paru di simani quandu avete acquistà i primi risultati.