Speech stamps

Stampa - hè un nome figurativu di e paroli, inesgmente inferituali, chì sopra sopra l'intriga di u parraturi è rapprisentanu espressioni piccati. Esempii di stampati di parlà - "in questu staghjunu", "l'eventu era cupartu", ecc. Inoltre, tutte e mettefasi di cunfuranza è altri attrachi di parlà figurativu pò ancu esse attribuiti à sta categuria - "fonte d'inspirazione", "cielo azuru", etc. Inesessuali sò assai brillanti è imaginanti, ma hè stata eventuale stereotita.

Un scogliu di parlà scarratu: più chjucu periculosa?

U timbi facenu parlà inesporativu è minore. Invece di imaghjini è persuasità, stampativi stampate u parolle cun parolle in quale un corbu espressivu hè borratu. Strammi com'è chì pò esse, i ghjurnalisti cun expressioni tali sò "peccati" cù espressioni tali, chì a parolla deve esse luminoso è interessante in a so essenza. Prestu in ogni edizione trovi stampati cum'è «oru neru» (carbone), «big oil» (assai oliu), «capelli bianchi» (medichi). L'usu di scuru prestu in i testi, chì necessitanu imaginate è luminosu, reduce a qualità di l'infurmazioni informazioni.

In un capimaghji più strette, i clichje includenu esprissioni stereotioti inherent in l'usi tradiziunali, cum'è "oghje", "in questa stage," etc. Sò cunsigliate per esse evitati, solu quandu sò veramente necessariu.

Stampa di segni è clericalismi

I segni di parlà sò parechji simili à i cancelli, chì anche u discorsu. Chancellarismu hè fora di locu Espressioni stampati da u stilu cummerciale ufficiali. Questi include phrases suchu "oghje ch'e aghju marchjese nantu à una basa libbira", "ci hè una mancanza di docente," "finisce à pettu u me vestitu" o "hè statu verificatu verificatu", etc.

Stampa di segni è clichés

Distinguisce da i segelli seguiti da un cliche (standardi di lingua) - turni speciali chì sò faciuli d'utilizate in certi cundizioni. Grazie à ellu, puderete esse claramente è chiaramente i vostri pensi è risparmià u tempu. Eccu l'espressioni: "travagliu di u travagliu", "sicondu l'infurmazioni da fonti informati", "i travagliati di l'esitatu budgetu", etc.

In contraste à l'altri dui categurie di parole cunsiderate, hè vera uttenà clichès in speech. L'aiutaghju a facilità di truvà a definizione di i fenomeni ripetitivi, sò fà ricerne di ripruiece, facenu facilitate per creà u parolle ufficiale è, più importantemente, salvà l'intriga di parlà, u tempu è l'energia di a persona di parlà (scrittura).