Misteri di l'Everest: i sacrarii terribili è misteriosos di u mondu di u mondu

Chì sò i sicreti di a cima in unità di u mondu, è ciò chì si cunnosce solu pè i turisti chì anu visitatu?

U locu più persone per i vitturini dispirati hè a cima di u Monti Everest, chì pocu quelli chì dicideru di fà per pudè cunquistà. E qualchi regula, dopu à andà in questa campagna dilicata, ùn turnarà micca.

Da tuttu u mondu vanu à u pede di l'aventurazioni Everest. Qualchissia decide di scopre solu un centu metru, è qualchissia hè pronta à vende tutti i 8848, chì da l'altura di i nuvuli per ammirazione di a nostra Terra è scrivenu u vostru nome à a lista curretta di cunquistatura di questa summit misteriosa è alluring.

U misteru di l'incrèduli è i cunfortiti di i Cunchistreri

Accuminciannu a strada di l'altura, parechji si trovanu da u romanticismu è l'esencia di l'ignurante, ma di l'assistenza uninvited assai più veloce di a Prima di u Munnu, capiscenu chì u romanzu resta in i sogni, è u clima severu è favoreghju di questa zona chì faci un rigalu è focu in una strada cumplicata è perillosa.

A verità hè chì l'Everest chì sò infrigheriti è sempre in las neve sò parechje volte più numerosu di quelli chì anu capu à reachu u cimi è vinite rinviatu victorioso. Sicondu l'ultimi data, ci sò 200 persone missing in a strada à u pianu più altu di a nostra Terra, è ùn avemu micca mai sapendu u sicretu di a so morte.

Ghosts

Parechji di quelli chì anu riuneratu à rende micca ind'è l'Everest misterioso, parlanu di fenomeni di u campu di fantasìa, cù quale anu bisognu à scuntre à a vita verita.

In a strada à a cima di i cunquistatori è i turistici, i dumandesi è sussurati di l'altri isulani ci anu intesu in u silent ringing, è i ghosts è i sgranati umani umani attraventanu i spazi bianchi chì sò scantati i pani viventi. L'abitanti di Nepal, chì viranu in vicinanza di l'Everest, è ancu e persone chì participanu à e espedizioni di parechji paesi, anu riffirmatu a presenza di questi misteriosi fenomenu nantu à a muntagna più altu di u mondu.

Allora, unu di i viaghjatori chjamati Pemba Dorje ci conta chì in u ritornu, in una stonda à una altitudine di 8 mila metri, visti umani umani chì vanu in ellu, è più surprisivi è di u stessu scantu eranu i so dumande per l'alimentariu. Sicondu i sperti di parapsychologues, sti alte stefriate si passene e piani di l'Everest - i so corpi ùn anu micca truvatu è entieru, com'è esse espertu.

Tali stori ùn sò micca rare. Dicenu chì, si sèndevi à e dumande di spiriti è andate à i so aiuti, ùn pudete mai vultate. L'associazione di l'escaladori di Nepal hè cunnisciuta ancu cun esse fenomenu, è i so membri scatterate u rossu nantu à i piani di a muntagna, leghjenu prieri è incendi in i brani di juniper, per pudè à satisfacer i calà l'ghosts wandering.

Trasveni in tempu

Ci hè ancu a supposizioni chì durante u passaghju di u percorsu some climbers move in time. Per esempiu, in a settanta settanta di u XXesimu seculu, unu di i membri di l'espurtazione in l'Inghilterra, Nick Ascot, sustinia chì, in modu da u quartu à u quintu campu, vide à l'omu chì seguitanu in u percorsu tutale, ma nimu hà vintu dopu ad ellu à u campu dopu. In questa transizzioni, u terrenu era vidi bè è, se una persona si vultò in l'altra direzzione è si turnava, era visibiliu. Invece, cercatu vicinu, Nick ùn hà micca vistu ancu i tracci di una altra persona.

I spertituti susteni chì stu casu indicanu un muvimentu pussibbili in u tempu, è l'alpinista britannicu visti u cunquistaturu di Sherbo Djanbo, chì hà cullatu à u cimigghiu di u Monti Everest à longu l'identità, ma dui anni prima.

Robo di panni per ghosts

Dui cunquistatura cchiù cunuscillenti chì anu agghicatu à u Cumintu di l'Everest, cuntonu chì un santu ghostly stole e so cosi. Sicondu i so dichjarazioni, in una altitudine di 5000 metri à stà altru, pusonu e so uggetti nantu à una roccia, è quandu unu di l'escaladori vittiru una sombra umana fiasca, elli allughjavanu l'attenzione à e so robba è anu chocatu: i so guanti è u sweater anu spuntatu.

Skeptics, hè veru, sustene chì tutti i storii cù ghosts è stranguli temporanezii tempuriti sò but hallucinations cum'è u risultatu di l'accionamentu di l'areru rarificatu è e manifestazioni di a malatia di a muntagna. Ma solu quelli chì anu visitatu u Everest puderanu cunfirmà o nigà tuttu ciò chì succideva à una persona in u cima di u mondu.