Kohlrabi - cultivazioni è cura

In u nostru paese, u cultivo di coltru coltrabi ùn hè micca assai populari, cum'è parechji cumi di casa "sapemu è cumu cun quellu". In fattu, sta variità tempura di a righjoni di u rizzulu hè adattatu solu per preparà una varietà d'insalati, ma ancu per i primi corsi, è per guarnitori, è ancu pè foglie! Sfortunatamente, u cultivo è cura mai più di cohlrabi ùn ponu esse chjamatu chjaru, ma u risultatu endemicu, quella hè a vendita, hà sicurtamenti piacevi! Circa cumu si sviluppa a coltru di u coltru à u vostru situ, per piacevà i platti diliziosi, originali è assai utuli, leghjite.

Landing

Per plantà u coltu, u pianu nantu à u situ è ​​deve esse ligere è cuntene una cantina sufenzu di materia urganica (l'acidità permissibile di u pH hè 6,7-7,4). U sughjettu deve esse preparatu da u vaghjimu, aghjunghjendu sustanzi purificante è fertilizzanti (orgànniu, superfosfatatu, fustu di lignu, urea). Inoltre, sta pianta perteneci a u fotofili, perchè u locu ideale per questu seranu a stagione di meridionale o sud-est. Per fà a ricca cum'è ricca, cunfirmate u fattu chì ùn hè micca cunsigliatu di pateanu cunlabbuti in un locu induve i prugne, altri varietà di cole, radish, tomate, ravane o turnipuli criscinu duranti i precedenti anni. Queste i pianti sò assai aghjustatu u tarritoriu. I precursori bè per u cunghorsi sò i sideri, cipudine, cucumari, zucca, legumi, patate o grani.

Prima di cultivà a coltre à u coltu di e so pastene, duveranu esse preparatu. Per fà questu, i soghji secchi per quinze minuti sò colpi in acqua, a tampiratura di quale hè 50 gradi, è poi trasfiriti a l'acqua fredda per un minutu. Dopu quì, i manzilii sò pusatu durante dòde e ore in una suluzione di i microlamenti, è piuvitatu cù l'acqua è postu nantu à un ghjornu in a fria. Dopu à quessa, i pomi pò esse sfurzati, perchè chì in a simplicità ùn si sò micca sti à e mani. Di genere, i mudie di cohlrabi sò stati in a seconda dicada di marzu. I Seeds sò in una mistura di arena, turba è turf (1: 1: 1). Per evitari l'infizzioni cù una persa nera, l'antica horta è l'humus ùn sò micca usati, è prima di cultivà di u cohlrabi, a preparazione prestolli hè disinfettata da una solu suluzione di potassiu.

A temperature in a stanza induve a mudie si trovanu sò sottu à 20 gradi in a prima simana è 9 gradi in a seconda simana. Allora a sanu pò varià da 16 à 18 gradi.

Quandu i fiori sò dui foglie, a col puderà esse fecundata - spulatu cun una solu suluzione cumplette. Dopu à una settimana, i pianti ci anu spulatu di novu cun una suluzione di sulfate di potasio è urea (per culletta per ten litre cubiccio di acqua). Dui settimane before plantate e piante da frutto di u cohlrabi in u pianu duveranu esse indurizatu, piglià da un momentu nantu à a strada. Quandu i fiòschi sò trè o quattru sette (in solitu à u principiu di maghju), pudete transplantà à u lettu, frendu i piantini in a prima foglie. Dui ori prima di cultivà, fate assai prudutti.

Cura

In quantu à a pianta, cura di u col colubrabi ùn hè micca un travagliu fàciule è si piglia assai u tempu. Prima, immediatamente dopu a piantazione di e piantini, deve esse in ombreghje per trè ghjorni. U col d'acqua si deve trè ghjorni è abbundanza. Una volta à settimana u sughjettu in u circondu di i pianti hè ridutta à una prufundità circa ottu centimetri. À u XXesimu ghjornu, i frutte sò misi è nutricati cù mullein (liquidu). Dopu autri di deci ghjorni, u pidamentu si ripetì.

Quandu u fruttu di u kohlrabi in diamitru righjunghje à deci centime (circa 10 grammi), hè necessariu di colti. Se stu mumentu missu, allora tutti i so sforzi sò ridduciuti à u cero, cum'è a végétarerà sarà grosera è perderà valor nutrizionale.