U zitellu hà pigliatu pugnu

U zitellu face a chjappà e so mani in u corpu di a mamma. Chjesa hè un instincu innate chì pò più attivamente manifesta in un zitellu à 4-5 mesi d'età. Dopu, u prucessu di sucaccià sè è a ricession è u zitellu ùn sguassate e so mani in bocca.

Quandu a mamma principia a prutezza, perchè u zitellu sceta u so pugnu, si scurdassi chì stu rifare innatu donate da a natura ùn cuntribuisci micca solu à dì à a mamma di a fami chì hè stata, ma dinò l'aiuta ancu à u zitellu di calmà è seguità.


Cumu si scrivevi un zitellu à chjuderà un pugnu?

Videndu u zitellu sguassate i so pècure in a bocca, i genitori inizenu à circà una manera di scantallu u zitellu da questu viziu male. Ma hè questu habitu preghjudiziu in a realità?

Se i genitori t'hanu preoccupatu chì un zitellu rende un pugnu, hè necessariu d'observà u so cumpurtamentu per qualchì tempu. Hè pussibule chì longu aprirefacciu trà l'alimentari allariu u zitellu, è cumencia à sensu famu prima, à quale ellu offre un prugettu o una mistura. Un penu in stu casu hè sempre quì.

Quandu a causa di succorsu pò esse atturazione. In questu casu, sucannu un pugnu aiuta à u zitellu scaricate questu quandu i primi denti si appartenenu.

Comu alternativa à succidiarni un prugnu, i genitori pudaranu offerta un zitellu un chipie. Tuttavia, micca micca ogni zitellu chì cunvene da esse un sustitutu. Ùn l 'adulti imprudendu fermu nantu à u pico, se u zitellu ùn si ricusa à piglià à a bocca.

L'instinctuale di u succorsu non-rializatu pò cuntribuisce à l'emergenza, digià in l'adultu, di un sentimentu d'insicurità, di teme di u futuru. Cusì, hè impurtante ùn impedisce micca chì u zitellu sceghja u pugnu, ma per dà l'oppurtunità di godiri stu piriudu di zitiddina. Questu permetterà di sentu sicuru è forma una fiducia fundamentali in u mondu. Nimu pò piglià i so pècure in a so vucca à dui, trè, cinque anni. Normalmente da l'annu di u zitellu, a crescita di a sucacciu disminuye spontaneamente, senza intersioni di l'adulti.

Influenza di u succorsu u pugnu nantu à a bocca è chì formanu i denti

Spessu, i genitori t'hanu preoccupatu chì speranza prolongata hanu da daverà u crescente di i denti. Sì, à qualchì parte, i denti sò spustati da a so pusizioni iniziale. Tuttavia, questu effetti hè osservatu solu in rispettu à i denti di latte. Dentisti dì chì l'accadressione di u pugnu è i pugnu in a nascita micca in u crescitu di i denti permanenti.

Tentannu di attaccà e mani di u zitellu, scàccia i so dite cù i meddi amassi pò aggravate a situazione è intensificà a prutesta di u zitellu, chì in ogni opportunità cercà per riittore u so pugnu. A più impurtante chì i genitori pudete fà in questa situazione hè di abbandunà u zitellu solu.