U Palazzu Belvedere


U Palazzu Belvedere in u Vaticanu hè parti di u complexu architecturale di i Palazzi Vaticanus , un munumentu di l'era di u High Renaissance. L'attrazioni includissi l'edificiu stessu, chjamatu u belvedere, u patiu di fronte è i ghjorni.

Una parti impurtante di u cumplessu di palazzu

A parola italiana "belvedere" significa literalmente "una bella vista". Dunque chjamati l'edificazioni chì eranu eretti in giru par espliziu da a vista bella di u distrittu. Di solitu sò sti turretti, palazzi o ghjustificate in u ghjornu di un giardinu o parcu.

Hè per questu scopu chì u Palazzu Belvedere hè struitu, originalmente una villa. Comu esse stimatu, l'edificu si stete sipatu nantu à a muntagna per cumpiendu a so funzione: per apre a bella vista di Roma, i campi è i petti di i muntagni sottu. Avà hè u più famoso edifiziu, un belvedere, chì ghjera parti di u cumplicità di u Vaticanu.

Ùn hè sicuru è micca cunnisciutu quand'elli cuminciàvanu di custruiscenu. U postu tempurale di residenza di i Papi, cum'è prima era, era ricustruitu parechji volte, criscinu è eventualmente mostra tutte l'esplendenza di l'apparenza esterna è a dicurazioni interni di a residenza permanente di u Papa.

I palazzi vaticani - un assemblea architecturale, chì cumprendi edifici di parechji seculi, genere è disignu, quellu chì u Palazzu Belvedere in u Vaticanu. Hè struitu ntô 16 ° seculu. l'architettu Bramante sottu u regnu di Papa Innocent VIII. L'architettu famusu avia dettu a ricustruzzione di u Vaticanu, cumpresu u situ trà u Belvedere è u palazzu.

Puderete, u papa Juliu II hà urdinatu d'alluntarià u Belvedere cù u tribunale di u Vaticanu. Ancu sti dui monumenti di l'architettura sò cunnessi da un spaziu di giardinu, chì finiscinu cù un tribunal di una pinna in front niche di u Palazzu di Belvedere. Cusì a cumpusizioni di u palazzu compostu di dui aliani, disposti in u paralulu. Sti dui alpi sò stati cunigati da dui palazzi di papa Nicola V è Innocent VIII. Intra daveru un tribunalu hè furmatu, finisci cù u fedel ceremonial di l'architettu Ligorio.

U prughjettu di Bramante era grandiose, ma ùn hè micca implementatu. E custrui di l'anni di seguenti anu più modificatu u prugettu uriginale. In ogni casu, in a forma muderna l'edificu culpisci cù a grandezza di l'idea di un assemblea architetturale, induve u paisaghju è una quantità di edifici sò in armuniosi in u cumunu.

Hè impussìbble u scurdà di u nostru pruduttivu di u Belvedere, un semicirculu cù un quartu mità di quattru stori altì, chì crea l'effettu di a presenza simultanea in l'estra è fora di l'edificiu.

Excursione à u palazzu

Belvedere per genere di l'architettura assumi un delicatu prugettu interiore. Comu regula, hà avutu corsi, colonnes, archi. U Palazzu Belvedere era ancu una salute: hè cumplicatu di scala di altri alture, archi, passaggi di l'aire, culonni e, sicuru, pricisamenti maestra, perchè oghje hè occupatu da u Museo Pius-Clement , apertu à nome di dui Papi, Clement XIV è Piu VI fine di u XVIII sèculu). U museu hè statu creatu per salute l'antichi arti grechi è romani.

Una volta in l'edificu, i turisti passanu dui vestibule. Unu d'elli hà una forma quadrangulari. Ci hè un locu di u famosu torsu di Erculi. U sicondu vestibule hè tutale, cù una vista stupenti di Roma.

A siconda u vestibulariu hè u palcuscenu di Meleaghe, cunnisciutu per a so statua di un cacciatore. Se passassi in u passaghju di l'entrata, i visitori sò intruti in u patio internu. Hè una forma di 8 furbe, bordered cun un póricu, chì hè custruitu nantu à 16 colonnade di granitu. Sottu à u pórtico s'ammitanu antichi mestieri: bas-reliefs et sarcophagi, fonts et altars. Ci hè ancu statues di Perseus Canova, Apollo è Hermes Belvedere, Laocoon with sons.

À traversu u patiu, a strada porta à a galeria di Statue. Eccu l 'òmini maestri di l'scultura: Cupidu Praxitel, Apollu di u Savrikton, Sleeping Ariadne. Allora puderete andà à u Béast Hall, induve una mostra di sculture d'animali hè nantu à mostra. A più longa a via porta à u Muz hall - una di i più belli in u palazzu. In a forma hè un 8-gon, ci sò 16 culore di marmiè cù antichi stati di tuttu e Musi è Apollu di Massaget.

Questu passaghju porta à a prusta volta unu; hè notu per una cupola in 10 colonne di marmu. U pavone hè abbandunatu cù un mosaicu di i tempi antichi. Ci hè una splutazioni maestra unica: u pentognu di u piruvamu, cum'è a famosa statua di Hercules, Antinous, Juno, Ceres è altri dii è eroi. Ci hè ancu u Hall da a Crucifcia Greca, hà ricevutu u nomu da a forma (à u sudu di u passaghju). Eccu alcuna vede u sarcòfani da u purgatugru rosu di San Custanza è Elena. Ci hè parechje chjami in u palazzu, è tutti sò chini di opere d'arti da e diverse è i paesi.

Piglia l'examinazione di a sera à l'escale internu, dicurata cù 30 culonni di granite russa è 2 di pompadore negru. A scala era custruita da Simoneti. Dunque pudete andà à u Museu egizianu (9 camere), chì hè fundatu da u papa Piu VI. In u sicondu ghjuvendu, scalendu i scalini, i visitori trovanu u museu etruscu (13 stanzi cù opere d'arti da l'Italia antica) è a Galeria Kandelabr. In u risultatu, l'escaliera duverà à u Garden of Pinea - un spaziu di giardinu chì separa u palazzu da altre edizione maestra di l'architettura vaticana. Dopu detta u nostru ghjornu invernu di Belvedere, a carta di visa di u palazzu.

Certu, una lista di l'attrachazioni stanu assai siccati è ùn porta micca a trascuratezza di u putere è a bellezza di tutti i maestri maestri, allonu chì si meritanu una conversazione separata.

U Palazzu Belvedere in u Vaticanu, cum'è u complexu di i palazzi, hè issa ricunnisciutu com'è u complexu architectural più significativu per l'umanità. Per a prima volta, i turisti anu visitatu u Vaticanu, i tesori di l'exposizione, cum'è l'emozioni di u rapimentu è a reverenza, ponu escemente inescuvate.

Cumu à i monti?

Ùn puderà riceve à u Vaticanu , chì ùn hè micca alcunu airport. Cusì, prima hè bisognu à vinite à Roma, in u centru di quale hè u Vaticanu. Da Roma pò pudè passà per barca, a stazione di quale hè in u Vaticanu. Truvate u Palazzu Belvedere hè assai simplice, postu chì tutte e strade porta à u Palazzu Apostolicu , è questu hè unicu complexe.

Belvedere appartene à i Musei Vaticanus. U prezzu di visita à tutti i musei hè a stessa - 16 euros. Ci hè un scontu per i pensionerie è i studienti. L'agenda di i musei varia da u mesi.

Da marzu à uttrovi: da u luni à u venneri di 8,45 à 16,45, u sabatu - à 13,45. Da nuvembre à ferraghju, l'ore di travagliu sò menu, è tutti i ghjorni da u luni à u sabatu u museu chjude à 13,45.

U Vaticanu hè sempri assai. Ma i biglietti pò esse riservati in ligna in anticipu è cusì evitari i so chjavi. I turisti anu bisognu à l'altru, in l'estiu, hè necessariu d'evità a ropa indispensabile in u visitante in u Palazzu Belvedere è u Vaticanu.