Scalinata di troll


Quelli chì anu merricatu di una seria di libri di Harry Potter, cunnisciutu com'è "U Path of Trolls" - questu hè u nome di unu di i libri di u prufissori Lokons. Ma spera, a Strada di i trolls esiste in rialità, è hè in Norvegia . A strada serpentina in a muntagna hè unu di i siti turistici più famusi, un locu naziunali. U carrughju hè parti di a strada naziunale Rv63, chì culleghja a cità d'Ondalsnes, situatu in a cumuna di Røuma, à a cità di Wallald, situatu in u cumuni di Nurdal.

A più frequente hè un altru nome - u carrettu di scala, chì a Strada di i Trolls nantu à u mapu di Norvegia s'assumiglia cum'è una scala cù passeti fermi: i rincerte sciccariche è e turnà sò quì 11. U nomu di a so strada hè stata fatta da u Re Hokon VII, durante u so regnu era custruitu.

Storia di a creazione

A necessità per una strada tali hè stata in 1533, quandu una gran fiera agraria principia à travaglià à Devolda in Romsdalen. Naturalment, i residenti di u Valdale Valley vulianu acquistà, è e residenze di a cità anu interessatu à a strada di a vaddi.

Tuttavia, a custruzione di a prima parte di a strada accumincia sulu in u 1891 (invece a fattu chì a fera cessi à esse in 1875). Hè statu custruitu solu 8 km, dopu à quale durante un certu tempu a custruzzione hè stata cungiata. In u 1894, l'ingenieru Niels Hovdenak hà realizatu un insegnamentu di tuttu u tarritariu trà Euststeel è Knutseter. In u 1905, a custruzzione di l'altru "pezzu" hè stata cuminciata, è in u 1913 - s'hè fatta.

U carattere mudernu Ladder hè statu apertu in Norvegia u 31 di lugliu di u 1936. A so custruzzione durò 8 anni. Oghje, u carrughju hè una di l'attrazioni più visitati in Norvegia, piglià l'impresa di a strada è i stanzi bè chì anu apertu da i so televigilazioni annunziali da a mità di milioni à un milionu persone.

Custruzione di scala

L'escaliera di i trolls senza esaguerazioni pò esse chjamatu mudellu d'ingignirìa. 11 attitudini ghjustu cù diversi alture altitudini (in quasi parechji alcuni 9%) impone qualchì restri dimensioni dimensione di a maiò di autrichi chì intrinu in a strada. Oghje, solu i autucutichi cù una prufundità di micca di più di 12,4 m sò permessi di trascuratevi quì, è questu regula cumminciò da operà solu da u 2012, quandu qualchissia di i libicelli dopu a strada di a ricustruzzione era più larga.

In l'estiu di u 2012, parechji autobus cu una longa di 13,1 m èranu ancu iniziati di a strada com'è esperimentu. Certi traghetti di a strada ani diffirenti; in certi di i lochi più strette hè di 3,3 m.

A cura particulare hè pagatu à a sicura di storia, per quessa, ci sò parechji fezzi di pietra. In u 2005, a scala acquistate una nova prutezzione di e rocca.

Centru d 'Informazioni

U turisticu vicinu à u principiu di a cisterna era apartu in u 2012. Ci hè una unità di informazioni, una cafe, una buttrega di regalo . Inoltre, i turisti pudarà natà in una di e stagione.

Cumu visità a scalinata di trolley?

Da uttrovi à a seconda mità di u maghju, l'escaliata di trolli per a visita hè chjusa, perchè in l'invernu pò esse ghjustu periculosa. Dati pò cambià sicondu di ciò chì e cundizioni climatichi in u currentu annu.

Comu chjamatu, a Strada di i trolls hè parti di a strada Rv63. A megghiu modu per cullà hè in car. Da Oslo , avete prima avè ottinutu à Lillehammer - o per a via E6 via Hamar , o à E4 à Ghjovich. D 'Lillehammer duverete mancunu E6 à Dumbos, prima di 5 km à a cità di Ondalsnes, ci vole à vultà nantu à u Fv63, è andate à Trollstigen.

Per visità u Cisterna via u trasportu pùblicu , avete bisognu di viaghju da a cità di Ondalsnes per una strada chì seguita à Valldal è Geiranger. U bus passa solu da u 15 di ghjugnu à u 31 d'austu.