Fort St Elma


In u 1488 in l'perifrie di Valletta per a prutezzione di l'avvicinamenti à u portu di Marsamhette è u Grande Portu fù custruitu Fort St Elmah, chì riceviu u nome in onore di u patronu di i marineri chì mortu martiriu. In u 1565, durante l'assediu di Malta da l'Imperu Ottumanu, u Fort St. Elma era captuitu da i turchi è quasi distruttu, ma l'esercitu di l'Uspitaleri eranu liberati è più tardi rinfurzati è furtificati.

Avà a furtizza u museu militari naziunali è l'Academia di Pulizie. L'Academia di Pulizie hè chjusa à i turisti per ragioni di sicurezza, ma tutti pò visitate u museu.

Da a storia di u museu

U museu palesa i manifesti di a Prima Guerra è a Prima Guerra Mundiale. Eccu una cullizzioni di numerosi articuli usati da i suldati in difesa cù l'invasori italiani è alemani. U museu hè statu creatu in u 1975 da i dilizii. In principiu, l'edifiziu di u museu era una cantina pulita di Fort St. Elmah, custruita in u 14u seculu, è dapoi u 1853 fù reconstituita in un magazini di armi induve in a guerra di a guerra di a Siconda Guerra cunfizzioni per un sistema di missile anti-avione era guardatu.

L'architettura è exhibe di u museu

Fora, u Fort St. Elmah hè una furtizza, è ghjè in un cumplicitatu di treteli, galerie è passageri, induve i malattichi s'amultighjanu da attacchi à l'atinisi di l'nimicu.

In i palazzi di u museu sò parechje ritratti di a guerra, è ancu di carusi militari è rendi d'aria, premia militari di a Prima e Seconda Guerra Mondiale. Per esempiu, u museu esposi a cruci di San Gorgu, chì l'isula hà attribuitu u Re Gregoriu britannicu 4 per l'heroisimu, manifestatu in i tempi di guerra. Inoltre, u museu presenta un equipamentu uniforme è suldatu militari, in una galería separata, ci hè una biografia di i difendenti di Malta. In u salone principal di u museu pudete vedere i scanzuni di un varsatu di guerra Italianu.

Unu di i musei più interessanti in Malta avarà interessatu i turisti ùn solu cù a so cullizzioni unica di artifacti - quì ponu spegà diventeramente un performance teatrali di l'attitudini di cavaleri medievali chì anu vistutu di a regula di questa era, perfetta maestru spade, spears e cannone.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U museu si trova à: San Elmo Place, Valletta VLT 1741, Malta. Per fà à u museu pudete cù trasportu publicu - in l'bus numero 133, vultendu à i speta di "Fossa" o "Lermu". U Museu Militar di Malta accetta i visitori ogni ghjornu da 09:00 a 17:00. U zitelli dettu 5 pudendu andà à u museu in libertà.