Auberge de Castille


In più di i boni pochi di Malta, i turisti anu interessatu à visità un such objectu cum'è Auberge de Castille, o agricultori castellà, è in traduzzione literale da a Taverna di a Castiglia francesa. A casa hè custruita nantu à u puntu più altu di a cità di Valletta , per questu ùn hè micca difficiuli di truvallu. Da a cima pò vedà una bella vista di Floriana è Grandu Portu, u mari è di a cità sana. Hè un bellu edifiziu bellu in l'stile baroccu chì u so pòculu hè ripresu in u cullucatore d'euro. In u tempu di i cavaleri, l'Auberge de Castille hà servitu cum'è locanda. Avà, hè l'uffiziu di u Primu Ministru di Malta. Questu ediziu hè listatu in u tesoru archeològicu di Valletta.

Un pocu di storia

L'Auberge de Castille hè statu custruitu in Valletta in a fine di u seculu XVI per accodà i cavaleri di sette associazioni. L'autore di a tavola castelana hè l'architettu maltisi Girolamo Cassar, dopu u costruzione hè stata restaurada da un altru architettu. Anu dopu, l'ospitu di u cavaleri addivintò propiu di a cità. In una di i so camere era una capella Protestante. Duranti a Siconda Guerra Munniali, l'edificu era bummardamentu forte è assai danuviu.

Architettura di l'agricultori castellana

Dopu avè passatu attraversu e porte cità di City Gate è Libertà di a Valletta, vi vede un bello edifiziu - Auberge de Castille, custruitu in u stile neoclàssicu. À tempu à sole, u palazzu di u scògliu si sparghje cù culori straordinaria. Vulete cum'è fiori rectangulari fugliati da u moltu stucco fernate. Unu di elli, u centru, chì ghjè situatu sopra à l'ingressione, hè furnutu cù bè persighjiti italiani chì cercanu fora.

U burlatu di u bagnu hè imbruttatu cù i braccia di l'ordine cavaleri di u Portugallu è di l'Spagna. Per sopra u póricu, decoratu cù e culleghji magnifichi, pudete vedere u bustu di Emmanuel Pinto de Fonseca. È l'entrata hè guardatu da dui pistoli è i puliziunari in vestiti sera. Se tenete tempu, pudete vede u cambiamentu di a guardia, l'azzione di 10 minuti à 15 minuti. À a sera, pudete amparà a bella iluminazione di u bastimentu è a fontana.

Qualessu si vedi à Auberge de Castille?

In l'internu ùn si manteneva quasi senza cambiu, è e petre custudianu a memoria di l'avvenimenti storichi. I corridori passeggiati di u bastimentu, pudete sentisce l'spiritu di l'era cavalleriana. I salotti di l'Auberge de Castille sò stati ammustrati cù parechji pitturi murali chì riflettinu a storia di Malta . Trà i telebbe pudete vede l'opari di Batoni, Van Loo, Ribers. Ma in l'internu hè micca cusì faciule dite - a residenza hè chjusa per visita. A visitare Auberge de Castille hè pussibile solu à una invituazione particulare è in certi ghjorni, a visita deve esse accunsentutu in anticipu.

Cosa interessante?

In fronte di l'entrée centrale, pudete vede una funtana stylosa pocu solitaria. Opposite l'edifiziu hè u Hastings Gardens - una natura di paradisu cù belli vista di l' Isola Manoel è a Marsamxett Bay.

Per una strada stretta, vicinu à l'antica casa castellana, a chjesa di Santa Caterina è a torre Saint James Cavalier sò situati. In modu, sò parechji monumenti architettonii è parchi maravelloso in vicinanza, è ancu vicinu à a Marina . U situ di Auberge de Castille hè cumentu perchè ùn sò hotel, banche, butteghe è, sicuru, cafeti è ristorante di cucina maltisa .

Cume si mette à Auberge de Castille?

U storicu munumentu di l'Auberge de Castille pò esse acquistatu in busu n ° 133, à u Stop Kastilja.