Manoel theatre


Unu di i più antichi, ma à u stessu tempu a coperazione operatorii, in Europa pudete chjamate u teatru Manoel. Manoel theatre hè situatu in Valletta , Malta .

A storia di u teatru

U Teatru Manoel in Malta hè stata custruita in u 1731 solu à a spesa di Antonio Manuel de Vilhen, chì era u cliente di a custruzzione. Hà definitu ancu u scopu di stu teatru per l'entretenimentu è di i ghjocu. E sta frasa, chì hè diventata famosa, pò esse vistutu sopra l'ingressu à u teatru. U muttu leghju: "Ad honestam populi oblectationem".

U teatru era custruitu in pocu tempu, era custruitu in menu di un annu. E digià in queste murtali in primu ghjennaghju di u 1732 u primu pruduttu si mostrava. U 9 ​​di jinnaru, l'especettori anu vistu a tragedia classica Scipio Maffei.

Hè nutate chì in quellu tempu u teatru era un nome pocu diffirenti - Teatro Pubblico, è pocu dopu si era reeditu Teatro Reale. È solu in u corsu di u tempu, in u 1873, u teatru hà ricivutu un nome sottu si hè cunnisciutu è avà - Manoel theatre.

I tempi

Ma questu famoso teatru per u mondu sanu ùn era micca solu l'api dia. Hè cagiunatu assai prucessi, è in un certu tempu era ancu un paradisu per i persone. Duranti a Siconda Guerra Munniali si sappi cuntenenu quì, amparatu da u bumbardamentu. Ma in u 1942 a Cumpagnia di l'Opera veru fù distrutta, è u guvernu di Malta hà avutu à pinsà di a bisognu di un novu opera. Per quessa, hè decisu di cunfiscaricà a custruione di u Teatro Manoel. Era prestu prestu in modu, è prestu prestu u teatru tornò a so gloria, dopu avè travagliatu parechji ricostruzzioni è trasfurmazioni.

Ora u teatru stà bellu magnifique, i so caseddi sò ricuperamente ricuminciati, i beddi fresche è i doruri prisintonu nantu à i muri, u tergalu velu aghjunghjenu a ricchezza à a dicurazione di u teatru. Ma ancu u costru conservò i so funzioni originali: una scala bianca di marmura, ghjuvani è nichji enormi vieneses, esecutate in forma di cunchili.

Teatru Teatrali

U teatru ùn era micca creatu per un gran numaru d'especatori, ùn hà solu sei centu sedi. L'esterno di u bastimentu stà strettu fora, ma in ellu l'alloghju ovalatu hà parechji loggias, chì sò stati stati cù sti schedi baroccati exquisiti.

U salone hè un tettu in a forma di una cupola, gràzie à quale hè una acustica incredibile. I spettaculi chì si trovanu in u hallu ponu senti ancu u più chjucu. I mursu di stu teatru eranu ospitanu parechji famiglie di u mondu. Boris Khristov è Flaviano Labo fessinà quì, l'audiudità hà l'appughjatu l'attuali di Mstislav Rostropovich, Rosanna Carteri è assai altri artisti.

U teatru di Nottingham hè ancu rapprisentatu u so cumpagnu cù una tour in Malta, à u Teatru Manoel. Ci hè ancu un troupe di l'Opera è di u Ballet di u Berlinu. Oghje hè assai prestigiu di parlà in i mura di stu teatru è ogni artista voli avè da vene.

In u nostru tempu in u teatru pudete vede attraversu di parechji generi chì ponu attruvaranu i televidenti più impurtanti. Ci sò spettaculi musicali è un pantomime annuali, dedicatu à Natale. I concerti di l'opéra magnifiche sò sustituiti da a notte poetica, è dopu à i programmi di i zitelli pudete visità lettura di travagli drammatichi.

A volta à u teatru òspite music festivals è altri avvenimenti culturali. Ci sò spessu l'Orchester Filarmonica di Malta. I turisti anu interessatu à u museu di u teatru, chì cuntene una mostra chì mostra u sviluppu di u teatru in Malta per trenta centu anni. L'Excursioni sò tenuti micca solu di u museu, ma ancu in u teatru. Ci hè un ambiente cusì speziale, è i so pareti attruranu i turisti.

Sè vo site in Malta, u Teatro Manoel deve esse includeu in u prugramma di scursioni, è esse guidate bisogni vi aiutanu à amparà assai affari interessanti.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u teatru cù un trasportu publicu . In u bus numero 133, pudete attruisce u parò Cristofru - ghjusta à u cantu hè l'ingrata a l'edificu.