Psicologia positiva per ogni ghjornu

A psicoluggìa pusittiva per ogni ghjornu hè di scopu di piglià una persona fora di l'esitu di l' estressu abituale è i pridicheghja per trattà a vita più faciule, cuncintràne micca in prublemi, missi è fiaschi, ma nantu à l'aspettu più pusittivi. Questa attitudine permette di vive in felicità è esse più efficace in tutti l'arme.

Psiculugia di pensamentu pusitivu

U principi più funziunale chì deve esse amparatu è praticatu hè riflessu ancu in u vechju proverbiu russu "ùn ci hè micca finita senza beni".

In ogni situazione problematica, negativa, inglessa, pruvate truvà prufiziunità - u più, megliu. À u primu, serà assai difficiule, ma se pratiche questu quì 15 ghjorni, puderete sviluppà un habitu, è ùn avete micca bisognu di vede a situazione, avete da truvà automaticamente i boni!

Ancu s'ellu ùn sò micca parechji patuli, ci sò sempre ovvuli. Imaghjate a situazione - avete da travaglià, ma tu erate regatuttu nantu à a strada da u carru, è andarete in casa per mudificà a so robba, in còllera chì avete esse tardi. E se si truverete chì a persone chì travaglia a strada induve in quellu tempu duverebbe intristraru, ùn era micca tardu, hè culpitu da un vittura? Certamente vi penserete chì u destinu stessu hà livatu di stu incidettu sfurtunatu.

Or, per esempiu, avete riittate à sente di manera chì i passageri erani tardi per un volu, eranu incredibbili in furore à u listessu tempu - è da turnà chì u volu, chì ùn si pudianu micca, si chjaru, è questu incidente aiutò à survive. Di sicuru, ùn hè micca sempre u prublemu chì ubbligatoriamente pensa à un plus - però hè sempri megliu cumu pensate chì tuttu ciò chì in a vostra vita ùn passa micca solu in u megliu modu.

A psiculugia di i cambiamenti pusitivi susente nantu à a vista chì a nostra vita hè cumu chì a vemu, è se ùn ci hè micca pussibule di cambià a situazione, quarchi cosa hè abbastanza solu per cambià l'attitudine in cunversione.

Psiculugia pusitiva: libri

In ogni libreria pudete truvà facilmente publicazioni è ancu sèculi sanu di libri chì dedicanu i so lettori à i misteri di a psiculogia positiva. Tra d'elle pudete listinu:

  1. M. Seligman "A New Psychology Positiva".
  2. E. Mathews "Live easy! Cumu truvate u vostru travagliu.
  3. Jorge Bukai "U Mitu di a Fortune di Deessa".

Invece di libretti invece di novu di detective o romanzu in un trenu, avione è solu in qualunque sensu, vi cuntribuiscenu à i cambiunei pusitivi in ​​a vostra cosmetta .