E donne favuritu George Clooney distinti à l'estremu di u "Monster Finanziale"

L'urdinamentu di u Film Festival di Cannes hè riccu, u ghjornu di u festival di film hè stata premiera di a storia criminali di Jodie Foster "Monster Financial", chì si demucràtte senza participà à a cuncurrenza. Li stiddi di sta manifestazione eranu a mòglia di George Clooney è a so amica Julia Roberts. U primu quasi appuntamentu più di quantu bisognu, è u sicondu - caminava senza pali.

U bele di ventu

Amal Clooney hà da decisu di ùn esse tombu di scoglia u ghjocu è si prisintò davanti à l'audienza in un vestitu royal pallida gialla di Atelier Versace, chì enfatizò l'armunia di a so figura è armunizata cù a pelle scotja.

In ogni casu, l'ind'i toccu è u ventu di u ventu l'arristò in un locu spusatu - l'inzuccaratu di u vestitu cun una incisione larga chiuppa aperta, chì revela i patti longhi di Sra Clooney, è un pocu più è l'altri vantanu i so mutanni. Amal, sempri rienutu, hà guardatu à a so mòglia cun rigalu è dumanda à l'assistente per riparà un trenu longu.

Leghje ancu

Bad Example

Un'altra bellezza, chì hà ghjucatu a film unu di i rolli principali, Julia Roberts hà purtatu una elegante tocca negra di Armani. Ùn sò chjappi ùn anu un pienu assai còmicu è l'attrice chì prumovi a scola decide di seguitu l'esempiu di Kristen Stewart è, sguassate i so sandali, hà ballatu à longu a tapitore rossa cù i so pede nudi.