Jennifer Lawrence è Darren Aronofsky hà presentatu a film "Mom!" À u Film di Venesi

Avà in Venezia hè un festival di film, in quale unu di i premiere più anticipati hè a pittura di Darren Aronofsky "Mamma!". U so show hè stata aia da aieri è tutti l'artisti di i rolli principali di sta cinematica foru cugglienu per a presentazione di a film: Jennifer Lawrence, Javier Bardem, Ed Harris, Michelle Pfeiffer è autri chì dopu à a photo dicenu uni pochi parolle nantu à u travagliu in questu.

Photocall à l'premiere di a scola "Mamma!"

Prima di i ghjurnalisti nantu à a catifa russa, u cast de l'estremu tutale di un film straordinaria appareva in tragiata belli è beddi. Jennifer hà vindicatu à ognunu cun un vestitu sicuru di dui capigliati chì era fattu di tela opaca in u colore è di u chiffon materiale di lunettes negra. U corpu era una figura stretta chì era appiccicata à una cima di u cimiteru, è a fasa era moltu è longa cù drape à a cintura. Ddu ornamenti nantu à Lawrence unu putia avè un collarinu discretu è aranchi. Rigali à risponde à Michelle Pfeiffer, a attore legendaria pare à l'eventu in un casu longu di vestitu, chì era fattu di tela cun paillettes. Se ci parramu di a parte maschile di "Mamma!", Allora l'atturi è u dirittore preferite à dress traditionally - in tuxedos e camicli bianchi.

Javier Bardem, Jennifer Lawrence è Michelle Pfeiffer
Jennifer Lawrence è Darren Aronofsky
Leghje ancu

Uni pochi parolle nantu à u travagliu in a cinta "Mamma!"

È dopu chì u fotografu era inghjustu, l'interprete di u rollu primu decisu di dicia un pocu nantu à a stampa. Hè ciò chì hà parlatu Jennifer:

"Ùn aghju mai fattu nunda cum'è questu quì. A mo eroina hè una nova spirantata per mè, in quantu d'operazione è in termine di percepzioni di a so imaghja è di u caratteru. Ciò chì hà sperendu in a film hè qualcosa inimaginable è scantale. Per pudè riencarnate in questu, aghju bisognu di scopre à mè cum'è facettes nova di u mo caratteru. Ùn hè micca sicretu chì per questu avè bisognu à travaglià assai è cunsultate cù e diverse persone, ma l'avemu fattu. Dopu à u travagliu in "Mamma!", Aghju tenutu una certa sperienza di vita, chì aghju utilizatu in a vita di l'annu. Questa film hè sensu, induve u più straordinaria, in quale aghju avutu esse ritruvatu ".

Dopu questu, i ghjurnalisti anu decisu di fà una film da u direttore Aronofsky, dicendu i seguenti nantu à a so nova cinta:

"Per mè, u pelle" Mom! "Hè una sperienza chì ùn aghju mai avutu. Ùn aghju micca u fattu chì sò cumpratu di preparazione curretta assai di travaglià nantu à a film. Per esempiu, preparatu per "Noah" per vint'anni, è per "Cignu Nauticu" - 10. À quandu avè l'idea di scrivà un script for the next film, ci era assai furore è còllera in mè chì mi piace. Iu s'assettò à a tavula è cuminciò à scrive. Era stupendosa. Emotions just splashed out of me with incredible force. In u risultatu, u scrittu, o megliu a so forma originale, era pronta per 5 ghjorni. Questu ùn aghju mai avutu. Dopu fattu di travaglià nantu à u scrittore, aghju avutu chì u rolu di u tòmpiu chì vogliu vede à Jennifer Lawrence. Aghju erakutsiatu ciò ch'e avia travagliatu, è hà assai piacè. Ancu avia abbandunà parechji prughjetti per a fine di u rolu in "Mamma!".