Celine Dion riturnò à u stadiu

A vita si sulle! Aieri à Las Vegas, u primu dopu a morti di Rene Angelila discursu Celsine Dion. U salone puderia micca accade à tutti l'appuntamentu, è per quessa u concerti di u performatore hè statu trasmessu à u so situ web.

Chiancì, parlendu di l'amuri di u so maritu è ​​di u manager, è ancu in u corpu di a canzone All By Myself. I fanali scumpigghianu nantu à lacrimi cun ella.

In memoria di u so maritu

U so cuncerta in solitaria, u cantante, hà sipatu u so maritu à pocu di più di un mesi, dedicatu a so memoria. Apertura à u spettaculu, Célinia hà avutu i so sentimenti cù l'avea è amparò i pò capite di u so cuntentu.

Sempre cun mè

Dion hà dettu chì nantu à u palcuscenianu, sempre hà sappiutu a prisenza è u sustegnu di Renee, se fussi in sala, sottu à l'scena o in casa cù i zitelli. Cù a so morte, questu ùn hè micca cambiatu, aghjunse.

Leghje ancu

Unconditional trust

Anzhelil ùn solu ùn hà pigliatu i cura è circundava cù cura, ma era a so stella guiding, per u so modu à u cima hè u so meritu è ​​l'capita maestra.

In materiali di creatività, era per ella u più criticu impurtante, ma hà fattu un observazione nantu à u casu è bramatu, ellu sceglie i paruletti cusì cumu per ùn spende micca. Ora Dion hà da decide di tutte sse.

Per ella, ùn falli micca in la desesperazione è continuà à cantà, perchè anu persa un solu solu è a morte ùn cambia micca chistu! A vista d'un discursu emotiu, l'audience aplaudirà a stella stante!