Jeans - 2016 moda

A moda, in u 2016 è l'ultimi anni, ripeti chì i jeans sò un must have in u vestitori d'ogni moza moderna. Dopu tuttu, hè una ropa so universale chì pò creà unichi unichi chì sò perfetti per l'avvenimenti suciale, camini è altre cose. A più impurtante hè chì in li pantaloni bianchi sò sempre sensu còmpiu.

Ragger Jeans 2016

Si a prima staciunione in u piccu di pupulazione, ci anu vistu calà chì l'ochju chì parevanu quarchi cosa fatta, quandu stu annu, per stà in tendenza, hè abbastanti chì tenenu pantaloni, diga, cun una zona di quali danni. In altre parolle, pò esse una piccula incisione o abrasione. Spécialment stylish, sti bagnati visu cù sapori rifinitu nantu à u piuvale, è in u sicondu postu - Oxford .

Jeans spostamenti 2016

U mudellu volinuvule è bassa pratiche ùn ùn lascia u cima di a industria di a moda. Unu micca chì, cum'è in l'annu passatu, cù a so perfetta perfetta, cum'è e sportivi, è sapelli di tacchino. Hè veru, hè impurtante per ricurdà chì, i scarpi sò stati scelti à a bassa vitezza, u listessu dubbe esse supplitatu cù un cumu voltu è un saccu nantu à una corpu largu. Quandu vulete una cosa feminina, i stylists recommandé cummins "vizite" cù una brusa, barche è un cappellu legami.

Flair appartamenti 2016

Nimu pocu pupulari questu anni hè una bellezza fiatu è questu ùn hè micca solu per i mudelli di pantaloni, ma ancu trousers jeans. Hè nantu à u lente di u caderu è da u ghjinochju. Forsi a funzione principalu di tali jeans hè di ammuccià e difetti di a figura femminile.

Stu stili hè adattatu per quelli chì ùn puderanu fainterà e so pezzi perfetti. "Triangulu invertit" è "hourglass" aiutà à currece a figura. E ragghi di statura curta sò megliu aduprate una foglia cù i scarpi in u calcariu.

Straight e jeans-skinnies - primavera-estiu 2016

I bianchi di donna di e donne anu più apparenza in i catwalksi in l'ùmmira di l'asfaltata, u biancu scuru è biancu. Hè interessante chì certi disinfettori dicideru di brindari un puntuale à i so mudelli, aghjustendu à i so spots brillanti.

Ma senza scelta opcions hè difficiulmente imaginate u mondu di denim. Dopu tuttu, stu mudellu, senza alcuna dubbita, cumpressa perfettamentu sopra ghjuvanza, chaqueta-kosuhu è altri indumenti.

Jeans - a tendenza principali di u 2016

Finalmente hè vale a dì chì in a stagione primavera-estiu, a più populari serà jeans cun altru è mediu di piantazioni, decorata cù pietre, è dinò in etno-style.