Safari in Tanzania

Unu di l'intrattenimentu più famosu per i turisti in Tanzania hè un safari. Ùn hè nunda chì hè l'Àfrica orientale hè u locu di città di issu divertimentu, perchè quì in i parchi naziunali ùn hè un nùmeru infinitu d'animali salvatichi è d'acelli. Ma se prima solu i viaghji di caccia eranu cunsiderati safari, oghje quì parolle esse trasmissioni à a natura salvatica di l'Africa per vede è fotografiche l'animali in u so habitat naturali.

Features of Safari in Tanzania

Tanzanian safari esiste in dui versioni:

In regula, un tour di safari pò esse acquistatu in una di e numerosi agenzii. Una opción più estrema - vai in un safari in Tanzania . Cumprariate quasi duie volte più ridottu: vi cuntrarà solu un cummerciu, paghe accessu à u parcu è serviziu di serviziu, chì farà u vostru viaghju più informativu è sicuru.

U prezzu di i safari in Tanzania dependu di a durazione: per un divertimentu di 2 di ghjornu, paghe 400-450 dolares, è per un voyage di 10 ghjorni - circa 3 mila dolar. Mantene in mente chì un safari indivìdu, a diversione di un gruppu, costarà un pocu più. Ancu più caru serà u prisentaghju, caccia di i safari - micca menu di 6-7000 unità cunvinte. À u listessu tempu, u costu di tali safari in Tanzania largamente deprezza da i vostri trofei caccia: se prezietta di petra in una forma di un antilope o babu hè custituitu u turisticu un pocu nicu di circa $ 200, un bonu trofeu - digià, un leone o un rinoceros - hè digià vinti parechji misi.

Regoli di Sàzza Turistica di Safari in Tanzania

Per fà u viaghju piacè è per evitarà prublemi, durante un guidete di safari in Tanzania parchi pruvate seguità un pocu di regule simplicete:

Inoltre, tenendu in mente chì per a participazione à u safari avete necessariu l'equipaggiu: una robba per u clima fredu è calore, calzate còmdu è, sicuru, una camara. Hè obligatu d'avè un certificatu di vaccina contra a frebba gialla è ripiglianti per prutezzione di i moschechi lucali - malaria carriers. In generale, andendu in un safari à un paese africanu, ùn hè micca minatu per piglià vaccinazione contru l'hepatitis A è B, tetanus, colerà, poliomielitis e meninflitis, è assicurà un assicurante medico è turistici.

Parchi best for safaris in Tanzania (Africa)

A quarta parti di u paese hè riservazioni naziunale, induve unipochi animali salvatichi vivenu. Eccu elefanti, lioni, rinocerossi, antilopes, giraffe, bufalini, leopardi, babuni, flamingos rosso, ostruesi è assai altri. altru

  1. In u parcu Mikumi , in a pianta di inundazioni di u fiume Mkata, a fauna hè assai diversa. Hè vale d'accede quì à vede u canna - l'antilope più grande di u mondu. Inoltre ci hè l'hippopotamusi, i lioni, zebras, wildebeest, impala, bufalini, numerosi u pani.
  2. Hè assai populari cun i fanni di safari hè u Parque Serengeti . Quì ci sò assai bandi di zebras, anziani, gazelles, è ancu chacali africani, hyenas, cheetahs, servalis. In questu più anticu parku in Tanzania, pudete guardà un spectaculu spettaculativu - cum'è predaturi acquistà a so vita. I turisti celebranu è belli paisaghji di stu park cù un sguardu interessanti.
  3. A Riserva Ngorongoro hè famosa per a so densità più grande di predaturi in u cuntinente africanu. Inoltre quì sò rinocerosi, chì raramenti sò truvati in altri parchi. Inoltre, grandi flussi d'animali migrati da u Serengeti passanu tra u cratere di Ngorongoro in a stagione.
  4. In u Parcu Tarangire, cù i grandi predatori è i Herbivore, pudete vedà u ​​più pesu di tutti i pani avanti - l'avutru africanu, u più grande di u mondu - l'ostru è altre fauna - mangosteen nano, u pituni Tarangir è i toru.
  5. Katavi hè u terzu grandore più grande di u Tanzanicu. Eccu, a più interessante hè l'osservazione di i hipoconi è i crocodile in a pianura di l'alti di u fiume Katum. Ci hè tanti tanti ipufissi chì i battelli sò fatti trà i masci, chì sò assai affascinanti per l'usservatori.
  6. In u park di Ruaha, ci sò parechji antilopes chì, in una sonda, venenu à u listessu fiume. Hè in questu tempu in Ruach chì vi pudete vede una stampa inesquabile di caccia grandi predaturi per antelope kudu. Ma per osservà l'aceddi quì hè megliu per vene à a staghjoni umita, da ghjinnaghju à aprili.
  7. Arusha hè un spaziu pocu piccu, ma ancu un safari prumetti di esse interessanti. Giraffe è fiamminga, monos blu è culurati, colobus biancu è biancu è i foglie salvatichi, fiammingi e dikdiki partendu una impressione di u safari in Arusha Park. Ma hè quasi impossibile di vede elefanti è làichi.
  8. Hè assai popular entre i turisti in u turismu hè u safari "Tanzania più reste nantu à Zanzibar" . Questa rotonda permette di cunghjilla l'osservazione di l'animali exotiichi è u restu nantu à a spiaggia bianca di l'Oceanu Indianu in l' isula di Zanzibar .

Tanzania hè un paisu bastatu grande è visità tutti i so parchi, è ancu a strada entre elli, piglià un pezzu assai. Perchè, quì hè quì, hè megliu di visità 1-2 parchi, ma à u listessu tempu apartu tutte u viaghju da almenu uni pochi ghjorni.