Cume degenu d'insignà u zitellu per leghje?

Circa 5 anni, u tempu hè ghjuntu per u zitellu à amparà à leghje. L'insignante di u maestru cresce chì i novi studenti di primu ghjuntu à l'scola, almenu avà cunnisciutu u so sonu è sapendu cumplicà à aghjunghjite silande da elli. Allora assai mariani è di dumandà a dumanda: "Cumu insignà u zitellu per leghje?".

Dopu avè principiatu?

Prima di tuttu, qualsiasi educatore sapere di sapè chì cose bisognu à chjamà un ziteddu micca una lettera, ma un sonu. Tuttu tutti capisce chì a lettera è u sonu sò parechji cuncetti diversi: a lettera hè u simbulu chì simbolica u sonu, è u sonu à turnà hè quantu avemu a pronunzia è senti queste o quella lettera. In ogni casu, in i zitelli, in regula, u pensamentu astrattu hè pocu sviluppatu è i so pinsamenti crescenu per e imagine specifiche. Hè per quessa chì in u prucessu d'aprenu, hè necessariu per un caprettu di dì a lettera "H", è micca "EN", "P", è micca "PE".

Sessioni di furmazione

Per impartisce à un zitellu per leghje per i Silabali, ùn hè micca necessariu chì ellu cunnosce tutte e carte à volta. Sò ricordati in u prucessu. A data, sapemu un gran numaru di tecniche chì permettenu di insignà à un zitellu per leghje cum'è 5 anni. U più simplice è più efficau di quellu hè u seguente:

  1. Prima, amparate sola vucali vocale. Per fà questu, utilizate ghjoculi per aiutà à insignà à u to figliolu di leghje. Per esempiu, scrivite nantu à i circondi di u papetu tutti i vucali è l'agenti nantu à un filu in a stanza. Allora pudete simpricimenti dumandà à cantà u zitellu in a forma di una canzella, mentre ch'ellu mostra a lettera alternativu. Dopu qualchì tempu, cambia l'urdinazione di quelli circles, sopra à l'ottene un ordine diversu. A causa di u fattu chì ci sò solu 10 vucali, u zitellu averaghju scontratu.
  2. Insegnate à leghje i silabali individuali, è poi peri palori. In a maiò parte di i casi, i mamis utilizzanu u primariu. Ma questu ùn hè micca solu. I patologici di liturgie hannu pruvatu chì i zitelli remettestenu di sillati o paroli megliu. Per cumpònii, utilizanu vocali anziani inseriti.
  3. Paroli di lettura. Per fà questu, fate un gruppu di 5-6 parolle chì ghjè micca familiar à u zitellu. Scrivite in silabuli in pezzi di carta culurata per chì u culore hè unu, è a dimensione è a forma sò diverse. Fighjà à u zitellu, leghje è aghjunghje in a casa. S'ellu si abbandunà ci hè una imagina di un oggettu cume nomu hè scrittu, serà più faciule per ellu à affruntà a so cumpagnia. Dopu qualchì tempu, rinfriscà i fiori, chì offre u zitellu per leghje a parolla o ricurdate ciò chì era imaginatu. Per cumpone, hè bisognu di cambià per cambiassi i posti di e foglie per ùn avè micca chjamatu a parolla da u core, ma lighjiti. Inoltre, pudete leghere deliberatamente micca sbagliatu è esce per u zitellu per corriggerà.