U sviluppu postbbiunicu

U tempu destinatu à un organu vivu per a realizazione di u so geneticu hè chjamatu chjamatu periodu di sviluppu postuniale è postnatal (per una persona). Accumenza cù u mumentu di nascita è finisci cù a morte, è a durazione deve dipende di e caractere di e specie, u stiliu di vita, circustanze stranieri è altri fattori.

In i nostri fratelli è in i umani, u piriudu di u sviluppu postbimoniu custituitu di trè isulane:

  1. U zitellu. Eccu u primu stadiu - hè determinatu da u tempu da u nascita à a pubertazza, accumpagnata da un creazione attiva, a formazione finali di tutti i organi è sistemi, è pò prucessione di modi diffirenti. In particulare, duie tipi di prufunimentu postembriuni sò distinti: diretti è indiretti. Se un individu novu hè simile à un adultu da i signali esterni è di e funzioni di l'urganizazione di prucessi fisiulogichi, questu hè un sviluppu postbimoniu direttu. In u casu di u sviluppu indirettu, l'organamentu hè sottumessu à a metamorfosi.
  2. Una pubertà, o un periodu di pubertà. Questa hè una di e stadiu più longu di u sviluppu postbritoniu, quandu u corpu pò ripruduce.
  3. Aging. L'etapa finali naturale di u ciclu di vita, chì finiscinu cù a morte o a morte furzata.

Funzioni di u periodu postembriacu di u sviluppu umanu

L'urganisimu è i sistemi di l'ominu sò furmati in u corpu di a mamma, quì u zitellu riceve materiale geneticu, chì hè u funziunamentu fundamentale di u so sviluppu. U piriodu intrauterine hà e so propiu stadiu, quellu chì hè carattarizatu da parechji cambiamenti.

Per esempiu, in u seculu mese di gravidanza l'embriione diventenu cum'è un adultu, anchi si oghje ùn sia più di 3 mm, è l'esistenza fora di u corpu di a mamma ùn hè micca pussibule. A u tempu di nascita u pesu di u zitellu a 3-4 culleghja, l'altura hè 45-55 cm, è i sistemi chì assicura l'attività vitale di u corpu sò prestu prestu per u funziunamentu indipendenti.

À a vista di un criatu novu, diventerete bellu chì a via di u sviluppu post-embrioniu serà diretta. Siccomu l'adultu difiere di l'adultu solu in i proporzioni di u corpu è l'immadurità di parechji sistemi.

U periodu postnatale di u sviluppu di l'omu, cum'è un state racional, hè stata studiata, è hè divisa in:

  1. U piriodu novu hè di deci ghjorni da a nascita. À questu tempu, u zitellu passa a maiò parte di u ghjornu in un sognu, è per u crescitau u sviluppu sanu bisognu di u latte materno.
  2. Per esse di mama - da 10 ghjorni à un annu. Duranti stu puntu, u mulinu fa un gran santu in u so sviluppu mentale è fisicu. À a fine di u primu annu di a vita, a maiò parte di i zitelli sò digià cunsigliu chì sò stati nantu à i so pedi, manghjendu una varietà di alimentazione, i primi silburi utter.
  3. A zitiddina prima hè 1-3 anni. In i zitelli, a coordinazione di i muvimenti migliurà, sò capaci di modu bianu chjaru è cunsistenti di u pensamentu è i bisogni, rinforza constantemente u vocabulariu, sò attivamente interessatu in u mondu circundante.
  4. A primu zitillina hè 4-7 anni. "Radio Kryuchochki" difende à u ghjornu - u zitellu ùn restè micca restu finu à ch'ellu riceve a risposta à a quistione dumandata, è l'ultime risultanu assai.
  5. A siconda zitiddina hè di 8-12 anni. U zitellu in questa età cambiant qualitàvuli l'immagine di a ghjoia ghjustizia, hè una formazione finali di l'attività di motore.
  6. U neru hè 13-16 anni. L'hormone di u segnu sò cuminciati à esse produttu, in cunnessione cù quale, ci sò cambiamenti significati in u corpu di u zitellu, fisicu è psico-emotivo.
  7. U ghjovanu ghjorni hè 17-21 anni. A cundizione d'un urganista ghjucatu hè casi listinu per quellu di un adultu.
  8. U periodu matura hè 22-60 anni. À questa età, tutti i sistemi sò furmatu, u stilu di creazione, è a persona per entra in a fase riputtiva.
  9. L'età maiò hè 61-74 anni. Caractrenziatu da una quantità di signalazioni esterni chì indicanu u marchjendu di u corpu.
  10. U periodu senile hè di 75-90 anni.
  11. Long-livers - più di 90 anni.