Trump Familia pardoned two turkeys in l'occasion di Thanksgiving Day

Aieri, a vigilia di Thanksgiving, a Casa bianca hà tenutu un eventu "Pardon of turkeys". Sta tradizione hè stata aduprata in u 1947 è hè tenuta da questu ghjornu. Donald è Melania Trump cù u figliolu Barron eranu prisenti à l'insegnazione solenni di a vita à l'uccelli di 18 chilò. Inoltre, tra i ghjente di l'avvenimentu unu pudia vede a figliola maiò di Donald Ivanka cù u so maritu Jared è dui zitelli più anziani.

Donald, Barron è Melania Trump à l'ceremonia di i turkei privati

Trump è a so famiglia pardonu à dui turkeys

A festa "Pardon of turkeys" hà fattu cù u Rose Garden vicinu à a Casa Bianca. L'invitati principale, à quale tutta l'attenzione era centrale, era un gallese chjamatu Dramstik. Era ella chì era di diventà u platu principalu di Thanksgiving, chì hè celebrata oghje, ma sicondu a tradizione era pirdunatu. L'avvene turnò da esse cusì furtunatu è pusitivu chì pudete vede cù i vostri ochji nessi chì ùn sò micca solu i zitelli, ma ancu Donald è Melania Trump anu vistu a festa. In u so discursu dedicatu à a festa, u presidente di u SU ùn pò mancà micca di chjamà u so predecessore, dicendu e seguenti parole:

"À questu ghjornu maravigliu, aghju vita à u" Turchinu Naziunale "Dramstik. Inoltre, cum'è un pianu festivu nantu à a tavula ùn cascanu è i soi cumpagnu - "vicinu-turcu" chjamatu Wishbone. In più di sti zarielli maravigliate, vogliu chjamà i turkei chjamati Tatitor è Thoth. Puderanu viaghjà tranquillamente è ùn preoccuppa micca di qualcosa. Vogliu ricurdà voi chì stu turcu rinfrescu hè statu presentatu cun perdone da Barack Obama, è ùn pò micca annularà a so decisione. In ogni casu, u nostru Dipartimentu Legale sussurru à questu.

Ricurdate, sicondu a tradizione, i pesti indunati vivenu nantu à a Rest Farm Gobbler Rest, chì si trova in Virginia. Hè situatu in una di l'università lucali, chì spicializeghja in pesti. Eccu seranu guardate da volonti, veterinari è studianti. Tradizionalmente, tutti i turkevi sopraviventi viranu finu à ch'elli si morse.

Tiffany Trump è Ivanka Trump cù a so figlia Arabella
Dramstick di Turchia, Ivanka Trump è Jared Kushner cù i zitelli
Leghje ancu

Ivanka è Melania astutu a tutti cù e so robba

Dopu chì a parte solenni di u salvàtiche di turchese fù, u banquet è un regnu di spessu per i zitelli partiu nantu à u lareddu Rosa. Ghjè in questa liberazione chì i fotògrafi in tutta a so gloria puderanu capisce i invitati di l'avvenimentu. Melania è Ivanka Trump furmà u più attente à i so parsunalità. A primu dama di i Stati Uniti pareva nantu à a festa in un quatcheru biancu rossu cù manichi voluminoso è longu arcuni, una falda di pelliccia marrone è sapori d'altive tacchii negra. À e so spalle, Melania rintra un capeddu luminosu cù una grande stampa fiurali.

Melania Trump

Cun rignantu à Ivanka, a donna hè apparevuta davanti à l'audienza cù un vistitu chjaru curatu, un capeddu russu cun un pezzu di doppu, pantyhose straggiate negru è scarpa-barche. In più di sti dui persone, Tiffany Trump, una altra figlia di u presidente di u SU, apparissi à l'eventu, è raramenti prisenta in avvenimenti publicu. À u partitu, a zitella amparò un mantellu curtmetta di claret fattu di boucle è sapori nìuri altri tacchi.

Tiffany Trump è Ivanka Trump cù a so figlia Arabella

Vogliu dittu quarchi parolle nantu à i ghjovani invitati di l'avvenimentu. Fù quelli ghjurnalisti fotografiatu a maiò era Barron Trump, figliu di Donald è Melania. U ghjovanu era vistutu cù una cammisa bianca, tie u vestitu grisu. In quantu à i figlioli di Ivanka Trump è Jared Kushner, i schiati eranu stati vistimenti cù i so parenti. Arabella amparò un mantellu rilivutu cù un gran arcu è altri stivali neri, è i pantaloni neri-Joseph è a coutur brevi.

Ivanka Trump è Jared Kushner cù i zitelli - Arabella è Joseph
Ivanka Trump cù Arabella è Joseph