Pergula cù i so mani

Per arrangiunà un locu acosytu in un locu di paese per u restu ùn ci hè nunda megghiu di una pergola . Hè attaccatu à a casa, custruitu per separà è fustu cù lianas, furnisce u locu cù un bras. In corta, una struttura di lignu serà sempre assuciatu cù u riposu è un passimone rializatu in l'aria. Per fà una pergola d'un arbre cù i vostri propri mani pò esse cumplate. Solu, ci vole à piglià assai sforzi, ma u risultatu hè vale.

Cumu custruisce una pergola cù i vostri mani facuti di legnu?

A primi opzione furnisce a stallazione in un locu particulari appuntu. U situ hè prestu è prestitu.

  1. Prima stabiliscenu a basa. Eccu sò i posti induve avemu da stallà e rachi, sò a basa di u quadru.
  2. Dopu avemu marcatu i posti per i vignaghjoli, avemu perciò. Cù un perforatore, fannu fogli per i puritori cù un filu di almenu 3/16 inch.
  3. Avemu rinfurzatu u "vetro" di ferru. Cumplementu, cù l'aiutu di l'angula, avemu principiatu a formate un scheletru.
  4. Cumplementu, cunsiderate cumu fà a vostra propria manu chì sdegnu u praggbili di vigori. Avanzatu, facemu i capelli figurati à l'estremità. Questu hè fatta cù l'aiutu di stensilite particulare è credenze. Arregistramentu temporale di i vigghi cù abbanni per esse chì pudete accuncià accurately un angulu right. Dopu tuttu hè custruitu, puderete corriggervi finta i vigghi d'attuali cù vinu 3 pulgari. Fixemu ogni fini cun trè perversi.
  5. A installazione successiva di vigori di sustegnu per i purgatori cù i so propri mani hè realizatu cù un cuntrollu cuntinuu di l'urdinazione. Verificà tuttu u primu beam.
  6. A scena sussegwenti di facennu sfarenza di lignu cù i so propria manu hè u travagliu croce. In elli staccioneremu tistimonii chì currispondi à a larghezza di e vigori di sustegnu. Se ùn ci hè micca una macchina cù una serra, pudete sempre aduprà una chjama.
  7. Ogni fette sliced ​​ricca à l'estremità.
  8. Quandu i bizzilles asciuganu e so posti, fate un aghju passatu è vultemu i vessi.
  9. Hè fermu solu per affirmari racks.
  10. Allora aghjunghje i stizzi decorattivi. Ogni cutata à un angolo di 45 °.
  11. Hè u tempu di fà stallà e top crossbeams. Dopu, avemu usatu sottopenniu per rimpiazzà e rùmporiu temporale.
  12. Marcaru u locu di i ranchi è tagliate ogni ghjornu.
  13. Oghje nantu à un modu familiar, risparmià è risolvii a superposizione superiore di pergola di lignu, custruitu da i nostri mani, cù venti.
  14. U toccu finali hè a punta di u nostru sustegnu. À un angolo di 15 ° corse u cima è vene sta parte. U rimbursassi in u postu cù cola è unghji decorative.

Cumu fà un pèrguguu simplice cù e vostre propriu mani?

Quellu chì hà dettu chì senza figurà i puzziche è strumenti simili ùn puderete micca custruisce un beddu verano? Sì avete solu cunnisciutu di stu tipu di custruzzione, valuta à cunvece una versione simplificata.

  1. E anch'elli anch'elli anchufi, tabelli di bois e un bar for racks.
  2. Questu tempu, intarrà i racks. A photoe mostra chì l'aria hè stracciata, è i racks sò fora di u so area. In questu casu, intarrhereremu e racks à una prufundità maiò di a prufundità di glubbali di a terra in questu locu.
  3. Trimate i canteri seranu à u angulu right, senza mancu di ligna rive.
  4. Per cunvenzioni, avemu prima ungliu un pianu pocu pi ottene un angulu right. Allora putemu stallà e travaglii di sustegnu e rimpiazzà torna pè abbinuti.
  5. In cima di u travagliu. Questu ora, ùn ci micca cut the grooves, ma avemu a precisione di furzà i toti per i sappelli in un angolo.
  6. Inoltre, avemu assicuratu tutte e altri bars. E avemu the result of a satisfactory result, ma cù un minimu sforzu.
  7. In cunsiquenza, avemu una pèrgola fatta di noi, in una versione simplificata, ma ùn hè assaura micca peghju da a struttura prubble.