Pi finì un bagnu, fora di una tesitura?

Per parechji anni, u tile era l'unicu materiale adattatu per i bisogni di finisce una stanza cum'è un bagnu. Ùn hè scantu di l'umidità, ùn ùn permettenu u moltu è fungi per sviluppà, stà bellu è pò serve per un pezzu. In ogni casu, ora più di più persone si ponenu cumu: cumu finisce u bagnu, in più di e raccoli, u beneficu à a so suluzione in u mercatu mudernu, ci sò assai scelte interessanti.

Cumu pudariu finisce u bagnu, fora di i techi?

Unu di u più vicinu à questa materia è alternattivi durabile hè u ghjente di u mosaicu . Pò esse fattu di vario sustanzi: vetru, ceramica, pietra. Sembe cum'è questi sò stallati di stu modu, assai aristocratii è raffinati, ma ùn ci hè una diffiultà à travaglià cù questu materiale - perchè u tagliu di l'infurmazioni, l'ultimi pò piglia assai tempu.

A versione più moderna di a quella di finisce u bagnu, si ùn vulete micca aduprà u tile, sò pannelli di PVC . Ùn avemu a paura di l'acqua, fà facilità d'installà, ligere bè à ùn creà micca una carica nantu à i muri, è anu ancu una grande varie di culori. I disgrazia di sta tipu d'accordu hè chì, quandu hà stallatu annantu à a cassa, questu materiale hè bisognu di trattamentu antisetticu di e pareti per evitari l'oghjocazione di u moltu è u fungus nantu à elli.

L'accumpagnamentu di u bagnu cù una petra naturale o artificiale hè dinò un gran numaru di fanati. Tali chambres immediatai si fate megliu è neve. U mati naturali, in più, bè passa l'aria, permette chì i mura di respira.

U wallpaper in u bagnu durante un pezzu tempu hè stata cunsiderata una opzione falla, ma ora sò parechje mudelli resistenti à umidità. Eppuru, a maiò parte di l'esperti ùn anu micca urganizatu à décorà u muru. Puderanu aduprà in a parti suprana, è u fondu pò esse ricatu cù pannelli taliani o PVC.

Selezione di materiali per l'ultimu

A decisione, da quì hè megliu per finisce e mura in un bagnu, accetta, certamente, u pruprietariu di un appartamentu o di a casa. Tuttavia, ùn deveru micca scurdatu chì assai depende di a talla di a stanza, è di a so illuminazione. Allora, in i chambres chì sò troppu bassa, i pannelli sanu bè, perchè e so juncelli, quasi invisibili à l'ochju, creanu verticalità chì sù ascultanu u ceppu visualmente. Ma per i spazii stritti ùn sanu micca cusì bè, perchè a stallazione di a calace prende cerca di 4 cm di ogni muru. In questu casu, hè megliu per stà in un mosaicu o wallpaper. È megliu d'elegite speculare o i textu iridescent, esprimulanu visualmente l'ispaziu.