Effettu nantu à u corpu di E551

Additive Е551 pò esse truvatu in patate, crackers, farina, zuccheru , salitu, furmagliu, condimenti, parechji prudutti di cunfitgheri è i prudutti d'alcoliche. Scupremu chì questu effettu di u corpu hè E551.

Chì ci hè?

Stu additivu hè silica o quarz sulariu. Hè aghjuntu à i prudutti per impediscenu a so caghjà è a furmazione di lumps. Questu hè, E551 hè un agentu anti-caking in relazione cù un gruppu di emulsionanti. Grazie à un additivu di l'alimentariu, a cunsistenza è a struttura chjamata di i prudutti sò cunservati.

Perduce o micca E551?

Stu additivu hè di u gruppu di salute, hè stata appruvata per utilizà in a UE, l'Ucraina è a Russia. Certi studienti anu suggeritu chì l'utilizazione di u diossu di siliciu hè una meda preventiva di a malatia di Alzheimer , ma ùn pudemu micca parlatu cun certezza assoluta, cumu per dì da a securità assoluta di u E551 per u corpu umanu.

U diossidu di siliciu neutralize l'ambienti alkaline, per entra in u corpu, pò interazzione cù diversi sustanzi. In u cursu di tali reazzione chimica, a furmazione di qualsiasi cumposti leciuti hè pussibule. Hè esse, ùn era micca pussibule traccia apprezzate a manera chì u supplementu alimentariu E551 passa in u corpu. Per quessa, e restrizioni sò imposti: 1 kg di u pruduttu finitu ùn deve micca da più di 30 g di diossidu di siliciu.

Dannu potenzale à E551 pò esse siguenti:

In ogni modu, l'effetti dannuu di E551 nantu à u corpu hè ancu micca pruvatu. In modu, sta sustegnu hè assai usatu in a medicina cum'è sorbente, chì si tratta è sguassà i cumposti innecessariu da u corpu.

Una funzione di diossidu di siliciu hè chì ùn hè micca interaccate cù l'acqua. L'usu limitu di l'alimentari cù l'additivi di l'alimentariu di u dannu seriu, assai probabbili, ùn fate micca, in questu casu, u diossidu di siliciu ha tempu per esse excretatu da u corpu. Se in a vostra menu ci sò sempre i prudutti chì contientanu E551, u diossidu di siliciu pò accuminu, è questu, prubabilmente, dà a consecuenzi desaggianti. Hè megliu per limità u pruduttu cù u so cuntenutu à e persone propensi à a furmazione di pietre in i rizzi è a vesicera.