Levànticate cù i so mani

L'imaginazione umana hè senza uperazione, per quessa chì documenti è centenari di novi evuluzione in u campu di a produzzione mobili hè nantu à u mercatu annu. Unu di l'evuluzzioni era i muri integrati in u muru, chì fici furore in l'ultimu seculu. E lighjiti còdighi è ergonomichi pienghjanu nantu à u muru in u ghjornu è distruntinu à a notte, salvatu cusì u tesoru di metri quadrate durante l'epichi di l'attività di ghjornu. I cambiassi di i lighjerini ponu esse fattu cù i so propria mani, ma avete prima avè bisognu di fà una misura di u locu dormu è urdinendu tutti i piezi di legne necessarii in u attellu.

Quiddu u lettu doppiu cù e so mani

Prima di tuttu, hè bisognu di custruisce una base di leone, quasi apposta, una casula chì serà attaccatu à u muru, è in quale u durmitore sò muntati. I pannelli per a base di u lettu secondu a l'ordine, in cunfurmità cù e dimensioni di a basa di u liceu ortopedicu. L'altezza di a casella hè determinata da l'altura di u colchju.

Dopu avè marcatu i punti di appiccicà, cunghjuntemu i quattru panele.

Fixemu a basa di u gabignore cù l'aiutu di "cornelli" di u metallo.

Sì u mecanismu d'elevazioni di u lettu cù i so propri mani ùn pò micca esse fattu, ma pò cumprà in Internet o magazzini specializzati. U meccanizmu hè primu attaccatu à a seconda mità di u nostru disignu, nantu à quale a basa ortuguluttiva di u lettu serà direttamente diretta. In fattu, questu hè u listessu "box" chì avemu attaccatu à u muru, solu più chjuco è a so parti suprana hè una ligera più larga chì l'altri - serà u pede di u nostru lettu, chì volenu dì chì duverà accustà à l'usciu.

L'angulosu cù quale u ligame hè stati cunnessi sò rinfurzati ancu cù i cantieri di u metalu - anu pussutu tutte e main load.

Fixemu u scheletru di u lettu à a basa in u muru.

In u mità rinforza u bastimentu cù un vellu di lignu, nantu à a quale aghjustemu una basa ortugulugia cù lamelli.

Piuma a lettu è installate una facciata decorata.

A levantarla, fatta da e so mani stessu, hè prestu per l'operazione!