Honeysuckle: pianta è cura

Questa pianta ùn hè micca una novità per a ghjorna di ghjinardi, ma pocu tempu a so popularità hè criscente ogni ghjornu. U fattu hè chì e raghji di a pianta ùn sò micca comestible, sò capaci di trattà trè bugia, scurvy è ancu anemia. A pianura à a zingara adduverna vi guarantiscenu u vostru prublema prima in u situ, perchè i frutti di a pianta sò cunsigliate per l'aiutu in ipertensione, parechje malatie corse è u sistema vascular.

Plantà l'avutru

A pianta pò esse spiegata da e corsi o vegetativamenti. U metudu di a pusterità hè più cumplessu è hà parechji disadvantaggi:

Honeysuckle hè una pianta chì trasfurmassi u poliniziu, perchè avete pianu parechji varietà di volta. A distanza annantu di e piante hè stata almenu un e un metru metru. E crescente è cura di a zunardu avarà da esse pacienza è quarchi regula. Per esempiu, un lagnu di terra chì vi puderà plantà una piaghja vi pò esse bè tutelatu da u ventu. Hè megliu di sceglienu postu vicinu à e fianchi o case, a pianta ferma bè si parechji altri arbusti sò stati posti vicinu.

A pianoforte pò esse fatta in prima primavera o uccisione. In a primavera, avete bisognu à avè u tempu di splendide i rinosule, perchè a pianta spedisce è cumencia crescita prima tempiu. I Giardiniere, chì anu fattu maestru di a scienza di a pianta è a cura d'a zuccadori, sò cunsigliati per pona in u vaghjimu. Avà cunsiderà parechji regule, cumu si deve plantamentu di a zuccara in u vaghjimu:

Honeysuckle: cura

Honeysuckle necesita un ingiru capacitu, ma cura di questu hè quantu impurtante. Perchè a cugliera per piacevule, avete bisognu à amparà per appruntarè degnu di a chèvre.

U seguitanu dinò u crescente di l'arburetu in u primu annu dopu a pianta. In un veru sestu, constantemente a pianta à l'acqua, ma solu supiricamente. Sì mulch the soil with the use of sawdust or humus, pudete fà senza liberazione. In u periodu di primavera, alimentate l'arburetu cù i fertilizante di nitrogenu. Un arbulu ùn deve esse micca spulatu, si deve esse formatu quandu s'incorpora. Dopu a colti, aspittà d'entra à l'affucazione, per esse sicurita piglià tutte e cispage sottu u bush. Lassa micca eterni chì prutegevi i pianti da a ghiaczione duranti a staghjunazione fridda.

Ùn vi scurdate di a podarè l'arbulu. Tagliemu micca tagliatu tutti i rami secchi o malatini senza disgrazzià, perchè ellu solu interferiscenu cù u bon bonu di a zuccadori.

A cura di a zucchetti in u vaghjimu guarantisci una bona vittura. Necessarily à u principiu di u vaghjimu, introduva fertilizazione supplementari. U salti di potassju sò intruduti à a tarifa di 20 g per 1 m² di terra. Puderete ingresse superfosfat 30 g per 1 m ² di terra.

Quandu a tempesta accumincia a goccia à u cero, hè u tempu di abrigassi l'arbulu. A fini di u Novembre, a zuccaru hè cuparta cun un nivulu di neve, pudete aduprà materiale ready-made speciale per u ghjurnale.