Patchwork cù i so mani

Ùn ci hè dubite chì e furmazioni hà dettu novu a mente di e donne di casa. Avà hè un tali numaru enormu di tecniche interessanti chì permettenu di decorar è fà a vostra casa originale, elementi di vestibule, accesorii, articuli di casa, chì una donna hè prestu faciamente stata. In fatti, si vulete truvà quarchi cosa, chì ci era necessariu di piace è duverebbe piacè. Avemu suggeritu chì vi vede a cura di a tècnica interessanti di i patchwork cù i vostri mani.

Chì ghjè un patchwork?

L'urìgine di u nome di sta tecnica venenu da u patchwork inglese, chì si traduce cum'è patchwork, travagliu di travagliu, costruisce. E in fattu, patchwork hè dinò a creazione di tessili tessili brillanti da culpagnoli. Comu a maiò maestri nota, l'oggetti di a vita di u ghjornu cresciute in questa teknika permettenu qualchì comforte è calidez speciali. Fate cù i so mani, i pasticci di pedaci sò capaci di revuzià qualsiasi, ancu l'habitu più oscuru e scuru.

I cammelli trasfigurati è i panni dritti, i coperii per mobili, tapete, cuscini, mantas e mantas. Pudete ancu cambià a vostra cosa. U patchwork creatu o alteratu da e mani hè stellu luminoso è inusual.

True, una dignità di decorazione di l'articuli di u vestitariu hè suggetu solu à i artighjani cunvinti. Per usu agricultrici cun un gruppu di capacità più chjucu, pudete pruvate accuminciare cù a fabbricazioni di sacchetti parchè simpatiche cù i vostri mani.

Per separà, deve esse precisu à dì à a selezzione di un tela per parchje. Pudete aduprà u novu teddu è anziane è pezzi. A maiò spessu in questa teknika, i tessuti di cuttimi sò stati utilizati, ma per alfari i mantelli durabile (drago, gabardine). In quantu à a tecnica di patchwork cù i vostri mani, ferma in mente chì per a costura un pruduttu chì necessite aduprà tessili di a stessa textura. Scrivite un patchwork mudelli da i motivi o bloculi altri o ripetuti. Per creà u mutivu, diversi schemas sò usati, induve u patronu hè creatu cumminendu differente forma geomètrica di u listessu tamantu.

Per cunvenzione, crea patrone di cartuni o cumprà prudutti plastichi in una magazzina specializata. U mudellu hè delineatu nantu à u tecido, ma ùn si scurdate di aghjunghje 1-2 cm per i costi.

I mudelli parchiori più notuali sò l'"spirale" (2 albitri di ogni fogliu sò imbastiti per l'elementi previ, u grandu di e flapuli anu aumentatu gradualmente), l'"stella" (u patronu hè assemblatu da elementi geomettichi), u "pozzu" (usando una figura geomitrica, una forma quadrada hè creata) "Mill" (un patronu di quadrate è trianguli).

In generale, dopu a tagliu di a tecnulugia di u patchwork di tela hà include e trè tappe:

In più, vale nutà chì si distinguenu ancu u patchwork japunesi .

Patchwork cù i so mani: una classa maestra

Avemu suggerutu cresce a pratica cumprendu simule-motivi. U scopu hè abbastanza simplice, perchè no avemu attachetu. Per creà un pezzu, bisognu di dui tessuti di a stessa tura: bianca è culore.

  1. Da ogni tela hà bisognu à cutucà un quadru cun sei costi di 6 cm. Disque da dui raceri di a squadra diagonal.
  2. Pettene i spazzu nantu à l'altri cù e so carichi è stitch-à l'altri in i dui banni di a diagonal cun un zitellu.
  3. Puderete chjappà u pruduttu cù un tisqu nantu à a diaggine sculastichi. Truverete 2 trianguli.
  4. Tagliate i trianguli in mezzu chè ùn avete solu 4 trianguli.
  5. Aduprate u teppa suprana in u frontudu di ogni triangulu. Scuprite u spaziu resultanti cum'è mostranu in a photo.
  6. Stitch two triangles along the long side so chì e parte di u listessu colore sò opposti. Avete bisognu di 2 chjazzi.
  7. Tagliate à e tàchju di sputichi superflusivi: a parte di e casali sò 5 cm. I nostri motivi sò pronti!

Dopu avè creatu assai bloconi simili è combiniu elli, pigliate una tovaglia, una manta o una pillowcase!