Lily da culori plastichi

Un lique d'acqua o un lique d'acqua bianca hè cunzidiratu una di e fiori più delicati in u mondu. In legends and myths, hè attribuitu un locu spéciale cum'è una pianta dotata di putere magicu. Tuttavia, solu quelli chì vive in vicinu à i banche di i corsi d'acqua piacenu a billezza vivissima di sti fiori. E prupunimu per fà un liccinu - un travagliu fieru da culori spazzati di plastica , chì sò in ogni casa, è ci sò sordi.

Avemu bisognu:

  1. Tagliate da a buttiglia plastica di colore verde in a forma di una tazza di fiori. Ùn hè micca difficiule di fà questu, perchè hè in i posti di u cutru chì u plasticu hè prima. A billetta resultanti deve esse ligremente fusi cù un liggeru chjaru o chjamacciu chjamatu, perchè i vigneti di i petali di a tazza acquistate voluminu è waviness.
  2. Tutte e cullizziunità (tanti tavuli è tè) sò funnuti da listessa manera. Cuntene chì u plasticu ùn hè micca coperto di soot è ùn deforme micca troppu, altri i nostri petali saranu disenu. Dopu chì u focu hè finitu, tutte e cuciadi hanu da esse offrittu per chì u cracke ùn hè micca dannighja u petali riflette. I cinque pétalos inferiores sò ancheghjani cù colu o unghji liquidu à a basa di plastica virdi.
  3. A seguente row after row rower superba e cose cù i petali vicini, trasfurmendu cusì per andà per elli. Ogni fille sussegwenti di petali pratiche (è seranu quattru) cola più vicinu à u core, perchè chì a fiorita era volumes.
  4. U core di u lique hè furmatu da u tè è cullienu cullucchera, intruduciate l'overlap in un cerculu. A greater similarity with a real lily of water dà stamens, chì sò tagliati da un tubulu di coctelore giallu. Avete sapè ancu quantu faciule hè di fà un licore da cullizzioni solu dispunibili in sulu vinticchji minuti, chì pò esse decoratu cù una stagione decorativa o naturali in u paese.