Gimnastica hormona in 5 minuti

Parechji di noi sò sappiutu di a maraviglia di a salute è a longevità di i monaci chì vivenu in un Tibetu distanti è misteriu. Sò capitu è ​​saputu di e proprietà salute di i gimnastichi Tibenonii hormonali di i tempi antichi. Hè stata fattu in un di i monasteri tutti i ghjorni à 6 ore.

Avà u cunghjettu di l'esercizii semprici di una gimnastica hormona in Tibet unica divinni pupulari. A realizazione regulare di sti esercii, dopu un pocu tempu, u corpu spedinu tutti e malatie crunulò. Cume significativu, u prucessu di anzianu si pruteghja, i currendi hormonali è u funziunamentu di tutti i sistemi di corpu sò stabiliti. Una persona si sera cun facilità, è a felicità è i spiriti altri ùn lasci micca ellu tuttu u ghjornu.

Gimnastica hormonal in Tibetan Tibetan

Queste eserciziu sò simplici simplici è ùn ne micca bisognu di furmazione fisica privata, è pigliate dinù cinque minuti ghjornu. Seranu aiutu à priservà i zitelli è a salute per un tempu longu.

  1. Prima hè bisognu di verificà l'estatus di u vostru campu. Per fà questu, avete bisognu à rubà e to palme per un pocu seconde. Allora, se sò secchi è cale, perchè l'energia in u corpu hè un ordine completo. Mani cali fannu indicà chì u biòpili ci hè debilitatu. Sì e mani ùn sò micca caldu è spusatu, perchè ci sò sbagliati in u corpu. Ma cù qualsiasi risultatu, u gimmu si deve cuntinuatu. Rendimentu cuntinue di questi sercerti semprici aiutanu à ridivà di diversi malati.
  2. Pate a manu nantu à i vostri ochji è pruspettate sottu à l'orbita per 30 sicondi 30 volte. Se ci sò prublemi cù visione, possu lasciuzzate e to manu per altri 1-2 minuti.
  3. E mani pusonu l'ore è in u listessu modu presu 30 volte. I debiti deve esse in u spinu di a testa.
  4. Fate i pugno, i pulgni sottu à l'arechje. Allora facenu i movimenti da u mandibule à l'arechje, pindendu a punta di a pelle di a faccia 30 volte.
  5. A manu ghjustu devi esse situata nantu à a frunti, in a cima - a manchera è un liggeru pressanti di u tempiu in u tèmpiu 30 è dinò. À u listessu tempu, a manu ghjustu ghjustu à a cima, è a manca versu u latu. Questu esercitivu aiutà à frenu i so arruganti.
  6. In sopra a testa, à 4-5 cm, cercle l'annu cù e vostre mani. U dirittu avarà deve esse in u fondu, è a manca in sopra. Allora accumincià a ferà 30 movimenti da a bughja à u front. Hè nutate chì prima di questu avete bisognu di mette a testa in u pilone per quessa u finga.
  7. In listessu modu facenu 30 movimenti vulgari di l'orella à l'orella.
  8. A manu ghjustu deve esse posta nantu à a glutola di tiroïde, a manca left in upper. Senza a manu manu da u collu à u zuccadori 29 corsi. U 30 fate u stessu cù e mani.
  9. Posevi i mani in u so stomacu, fate circularci movimenti in u dizziunariu 30 volte.
  10. Aumintate i vostri brazza è i peri finu à u cima è facenu 30 movimenti rotanti. Allora relajate i musculi è aghju e tene per e 30 siconde.
  11. Se sentate è facenu un maschile pè pressu nantu à i posti sensittivi.
  12. Triccherà i so peri davanti ad ellu, accumincianu a chjappà movimenti da i lati da u fondu à u cima.
  13. Truvate i vostri ghjinochji cù mozius circular.
  14. À l'esternu, inghjelà, pruvucarà i malati da i ghjinochji à a pelvis.

Hè nutata chì qualchì tempu dopu a realizazione di ste esercite, ci pò ancu esse signalhe di malatie cronica. Ma ùn sia scantatu. Hè necessariu di cuntinuà à fà questi eserciti ghjornu. À u tempu, tutte e dolenza ci saldanu u corpu, è a salute si rinfurzara assai.

Rendimentu cuntenutivu di sti simprici, ma attenti di a furmazione ponu assai beneficu per una persona. Anu un effettu benefizièghjanu nantu à e persone chì anu a pressione di u sangue. cù u tempu, serà normalizatu. Piaghji di energia energie sò sbuchjati, è a circulazioni di u sangue in i capillari mellite.