Eserciti per pregnant women in the pool

I prassi pruvà chì e donne chì anu visitatu regularmente u piscadoru è esercite apposta per i futuri mariani, sò assai più faciuli di tollerà a gravidanza è a parturienta. Se ùn ci sò micca contraindicazione, i medichi sò permessi per practicar aqua aerobics ancu in u primu trimesteru. Sì l'affittu di a salute di a donna spera assai ch'ella esse chjesa, o quì hè un risicu di l'affari, da cù l'esercizii per e femini in pregnant, i medichi sò cunsigliati d'aspittà à u sicondu trimestre.

Chì sapete eserciziu di e donne incinta in a piscina?

Hè megliu di cumportamentu e classi in gruppi privati , induve i gruppi di futuri mariti sò impegati sottu a guaranzia stretta di l'instructore. In questa situazione, l'effettu di l'esercii s'intensifichevi è hè sustinutu da una culpa di emozioni pusitivi è di bon anime. Inoltre, u furmettante pò esse elettu unu settitariu individuale di esercizii, cunziddiu e caratteristiche, contraindicazione è u periodu di gestazioni. Inoltre ùn eseguite chì a piscina nè stessu, in quandu e femu in imegienta sò impauriti, deve cumpatenu certi requisiti. In particulare, a temperatura di l'acqua è i metudi di scorri sò rigularmente regulati. Allora, a temperature deve esse almenu 28-32 gradi è a disinfettazione si deve esse senza l'usu di u cloru.

L'algoritmu di praticanti e mariti crescenu in l'acqua hè appressu à l'urdinendu: in iniziale u scalfu vene realizatu, è da prossimi accade direttamente à esse studienti o rinforzendu un certu gruppu di musculi chì alterna cù a natatione ordinale è u restu.

Eccu alcuni di i exercici più faciuli è più sicuri per i femini in pregnant, chì pò esse realizatu in u 2u u 3u trimestrali:

  1. Okkupu a pusizioni di partenza: vulemu allora, avemu spinzatu è spine. Allora facemu un saliò in altizza, cuminciannu u ghjornu righeveru (curvatura à u ghjinochju), è a manca left one back, mani facenu in direzzione opposta à i peri.
  2. Mettite sottu u vostru spartimentu (pudete usà un cuddaru speziale per questa propria) è stende e so pedi à a superficie di l'acqua. Fugitore è daveru i nostri ghjinochje in direzzione diffirenti, aghjustemu i soli di i nostri piedi. Poi riintretinu solu e peri, pressu à l'acqua.
  3. Pusenu i petti nantu à a larghezza di e spalle, pusonu e nostre mani in i caduti. Allora accuminciamu a trasfurmà a ponte di ghjusta à a direcia, da quella di a manca, mentre chì a muntagna si movianu in direzzione opposta. Cambiammu u pede è ripetì u muvimentu.
  4. Pudemu u cuddaru sottu à l'omopigliuli, bassu i pedi à u fondu di a piscina. Oghje i nostri pedi à a superficia di l'acqua, pruvatu di mantene a pusizione da 1 à 4 respirazioni. Aghju qualchì volta i nostri perch'elli daretu è repite.
  5. Arrassamu in a perna ghjusta è susciteghja a manca, mantenendu i spaddi diretta (ùn esse micca cuddinatu). Armeru e mani in u nivellu di e spalle per u equilibriu. Inghjustu è ghjunghje, ghjustu un pocu. Pigliemu i nostri braccia, avemu spianciati à i lati, sciddicendu in a superficia, è da novu novu. Facemu l'exercitu 10 volte, postu chì cambiemu i nostri pierri.