Static exercises

L'eserciti statiali ùn sò micca apprizzati assai in a furmazione di casa. In regula, a ghjente hè prestu per fà ricerchi, cum'è crede chì questu hè più utile. In fattu, u cumplicamentu di l'eserciti statiali hè un assistente eccessivu in perdente di pesu è acquistatu boni musculari, è vi vale aduprà rigalmente.

Static exercises: benefice

Static stress is not less natural for a person than a dynamic one. Per esempiu, l'esercitivi statiali per a spine hè a cosa più cumuni per u corpu, perchè i musculari longu e vèrgini sò sempri chjamati per u sustegnu in u tonu.

I beneficii di tali esercitazioni ponu esse assai diffirenti. A tensione statica di a mezza forza dà una forte carica nantu à fibri muscularii rossi, chì più attivamente secreti l'energia di e grassu. Tali exercitzi sò ottimi per a perdita di pisu è di grassu grùassu , sopratuttu si esse realizatu dopu à dinamica ...

L'attività statica in forza sana implica foglie di i musculi bianchi, chì pruvucarà un augmentu di u voluminu musculu è a crescita in forza. A basa di questu, parechji complexi di gimnastica isométrica sò stati construiti, chì dà un effettu nisunu pitta d'un gimnastu.

Per via di l'impurtanza significativa nantu à u cori è i vini sanguini, eseriti ùn sò micca cunsigliatu per e persone chì anu da malatie da questa sfera.

Static exercises per a perdita di pisu è a stampa

Pigliate una seria di esercizii statiali populari è efficae chì permettenu di facilmente è rapidamente portanu u vostru corpu à forma, cremà grassu è tonu i vostri muskoli. Truverete megliu in cumbinazioni cù l'esercitazioni dinamica (in a seconda mità di a sessione) in order to maximize i so putenzi.

  1. Static push-ups. Pigliate l'enfasi di menti, ùn mancu pressu u push-up di cumpunimentu, ma finu à u meziornu, stà in questa position è manteneu per elli nenti.
  2. Per musculus deltoid. Stendu in ligna, mani stringendu in u lock in u livellu di l'abdomen, palmi diretti in girà. Fate l'esercitu, cum'è s'ellu vulete trencà u lock with your codbs in direzzione diffirenti. Focus on u travagliu di e spalle.
  3. Per i musculi pettuali. Mentre era stesu, stendi i vostri brazzi à u nivellu di pettu è ripiglià u to palme di u palme di u to manu. Pettite e mani in altru in u primu corpu, da quì à u massimu.
  4. Per triceps. Purtate nantu à i ghjinochje davanti à u taburete, fate u fistinu nantu à questu (cù i palme di e mani). Push on the stool with all your might.
  5. Per bíceps. Standing up with your hands in a testa, chì si sparghje i vostri coddi à i costi. U palme si deve pressu nantu à a testa.
  6. Per a stampa. Fate nantu à a spalle, spende e so cravate larghevvi è restanu nantu à a chjappia. Tata i vostri spalle di u pianu, stende i vostri braccia disposti in ligna. Fate cusì tagliatu a pressa abdominal.
  7. Per u muvimentu abdominale abdominal. Stallate diretta, dà e vostre bracce in i coddi. Puderete un modu, dopu l'altra parte, assicurendu chì a pelvis quede immobbilita.
  8. Per i musculi di u spinu. Stand cù i vostri pezzi nantu à una corda o corda, mantene i fini in i vostri mani, è, per fugerà cun una curva in u spalle, spedinu.
  9. Per i musculi di u spinu. Lie à u pianu nantu à u to stomacu, postu i to mani darrere di a testa è dàchanu bè bè nantu à a bassa vultata.
  10. Per i pedi. Stand with your back to the wall, stende un pede à a longu di u pede in fronte. U pede chì ghjè dopu, presse à u muru. Dopu quì, cambià e so pierammi. Focus on a sensazione in i maletti.

Hè nutate chì prima di l'esercitizziu stati necessite un calore ordinariu: attrezione i articuli, pull the muscles, do a small jog in caluri, perchè tutti i musculi sò pronti per l'esercitiu è ùn avete micca malatu dopu l'entrenamentu. A fine di u cuntestu di l'extensionu desitxitu.