Quantu gustu di coccu?

Quandu avete bisognu di un pranzu di lunch o cena di satisfacente è utensili, ùn hè nunda di megliu chì un pezzu cù legumi cunchiatu da ricetta. Questu platu combina parechji pruprietà utili è à u listessu tempu, hè prestu prestu è prestu.

Cusì cusì diliziosu per coceranu pesci cù ligumi?

Ingredients:

Preparazione

Prima priparate u pesciu è i viti - puliti è lavalli. Pipi, pumati è cipudine cut in fette, è carota - paglia. U pezzu misi in pezzi di 3-4 cm di grossu. Finamente chop the greens. In una granca larga larga durassi in l'oliu è poi pusau a cipudine, u pumadoru, u pirotte, u zappaghju, u pezzu.

Ogni caputtu, ùn ti scurdate di scuzzulate una piccula sprinkle cù u cunditu per u pesciu. Ritimu torna è ponu unipochi fette di limonu nantu à l'ultimu bordu di u pesciu. Poura circa a mità di un vetru di acqua in una paneta, coperta, porte à foglia, è poi aduce u calore è cocchi à circa 30-40 minuti. Servite pesci cù ligumi caldi, siddu si vulete cun un platu di u risu o patate.

Pesci cù ligumi in u pumadoru

Sè vo vulete micca solu solu u pesciu, ma ancu una salsa deliciosa per quessa, vi diciaraghju cumu per esse strane cù ligumi in u pumadoru.

Ingredients:

Preparazione

Rinfigurate i filetti di u pezzu è tagliate in porghje. Cunduci cù e cuddi è i carotti si eliminavanu a pelle. Tagliate a cugliera in aneddu, è rende e carota nantu à un grossneru gruzzo. Unisce pezzi cù leghje, è tutti mette in una padedda cun oli pre-caliu. Culore sottu una tapa vicinu nantu à u focu lignu per 10-15 minuti.

Dopu à quessa, aghjunghje à u pesciu tutti l'aromi à listessi in a ricetta, pateta di tomate è a coccia pè 15 minuti. Chì u pezzu in u pumutu chjappà un pocu è serve à u tavulinu cù qualsiasi pratiche o cum'è un pezzu separatu.

Pesci, stufatu cù cipudioni

Ingredients:

Preparazione

Curniette e cugliate è cuttutu in mezu anu. Piglia i pesci è tagliate ancu. À u fondu di u pome, fate un oliu d'oliu è impuse un capucu di cipudioni, dunqui un capu di pisci. Salt u poverà uni pochi di pepite è di latte tirone nantu à a cima. Repetite u stessu parechji volte finu à l'ingredienti esse esciuti. L'ultimu capu deve esse di cipudioni, si deve esse spartu cù l'oliu d'aliva.

Dopu quì, traspara u mari in u panu è u metti nantu à u focu. Apriglia u pezzu per 30-40 minuti sottu à l'aghja chjachjata, è scumpete è cogliu u pane per altru 20-25 minuti. Servite stu pesciu hè megliu rinfriscatu è ancu fratu.

Pesci rossi impurtatu cù ligumi

Ingredients:

Preparazione

Peixe neve, lavate è dividite in pezzi maiò. U salinu è u pappaghju culu, rintulu in farina, fretce in oliu finu à una crusty crusty. Tagliate a cipressione in aneddu, anch'ella frize una piccula è trasfiriu a caldera. Aghjunghjìteci u pumati, tazzi tagliati, mustarda, acqua è pisci. Coperta u calderone cun una cupcia è fremendu a focu tutti per 20 minuti annantu à un focu piccu.

Dopu questu, piglià u pesci è trasfiriu à l'altru pane, è in u locu duv'ellu era cucinatu, aghjunghjia a farina torna, u salinu è a pepite. Purtate a salsa di fogghiu, fassi u pesci è i tratti i visitori.

Eppuru si avete in stocku micca solu un fillet, ma u pezzu sanu, pudete puru cose per ricetti più specifichi. Pigliate l'articulu "Dorado in u fornu" .