Cumu sviluppà un zitellu in 2 mesi?

Per un caprettu è i ghjovani parenti, ogni ghjornu sperene qualcosa novu! Avà hè 2 months old. Avete capitu u vostru picciutteddu, perchè chiancile, chì vi faciule quandu vi vulete manghjà. E elle risponde cun u surrisu radiante, pruvatu di difende u primu sonu. A so sguardi falla di sò dorme è caòticu, prova à seguità propiu l'ogetti muderni. Se l'aghjunghje nantu à a vostra prisenza, prestu prestu u pensamentu di a so testa, ma mentre nantu à u so nomu, u più ghjornu da volta.

U zitellu hè digià attivu, è questu hè solu u so primu successu. Oghje nantu à una tale età tempura, pudete aiutà à cumpensà novi oportunità. Cusì, cunsiderate cumu si tratta di un zitellu in 2 mesi.

U mulinu hè stata annunziata una forte forte, ma i so gammi è i piani ùn sò micca in u tonu, per questa hè necessariu di realizà tecniche di massaggi complexe.

Massaggio pè i zitelli 2 mesi

  1. À questa età, u zitellu hà sempri un rimpruveru forte. A aiutà u zitellu aprisce e so palme, allusingà i so pècure è i so striddi cù li so dite.
  2. Pusete u to pulgarisi in u palmu di a manu, l'altru quattru misu d'aghjunghje i so pugni è, suschjendu i vostri brazze, fà movimenti vibratori di u lume.
  3. Per rinfurzà i musculi di a spalle, posanu u zitellu annantu à u partitu è ​​corse da a spine cù a manu, u zitellu refletu flexu è afficheta. Cusì ci hè necessariu di mantene a peri. Repetite stu sercitu è ​​in a seconda parte.
  4. Cugliu Circularmente di a panima avarà da sviluppà i musculi cumbattenti è impediscenu l'apparizione di una fernia umbilicale.
  5. Inoltre, cù i vostri pulitici, presse i pezzi di u babu, questu fà sviluppà a so rifurmi flexione.

In più di i movimenti chjucchiati carattici di i zitelli à l'età di 1 mese, pudete cumenciu per abbraccià strude, chì stimulatesu a circulazioni sangue e rinfurzà i musculi.

Ginnastica Thoracica

Cumplementu u massaggio cù ginnastica, questu hà grandore grandore a so efficità. Ginnastica senza cumparaie per i zitelli 2 mesi sviluppanu e so cumpatemi riflessi è rinfurzà l'apparecchiu di u mutore.

  1. Fate u zitellu annantu à u stomacu. Circa 15 secunni, deve tene u so capu stessu.
  2. Inoltre, ghjornu nantu à u panicu, dilute u so peri di u mischinu, perchè i petti sò adiacenti entre l'altri, è i ghjinochje sò largamente distinti. Pola a manu à i pedi di u zitellu perch'ellu pò spende ancu quellu chì hè pussibule. Dopu fattu una stesione di i so gammi, stenderà di avantaghju cum'è una frog.
  3. Da a pusizioni iniziale chì hè stendu nantu à a so back, suvità per piglià u zitellu sottu l'armpiti, pianu pianu pianu à pusà a pusizione è pianu lentamente. Cusì, hè pussibule crià u zitellu à a pusizione persunale, perchè ellu pruviste à spinghjarà a pierdura da a superficia. Avete a cura di seguità a pusizione di a testa per evità di ferite.

Esistiti eserciti cù un zitellu di dui mesi d'altru deve esse fattu 1-2 crescegitu un ghjornu, un mediu di 5-8 volte volte l'eserciziu, secondu di a carica.

U sviluppu ghjucatu

I sviluppà i ghjoculi cù un zitellu in 2 mesi sò micca menu impurtante. À questa età, u zitellu più attivamente sviluppa a parolla è a visione, u pensamentu è a memoria, averebbenu attraversi novi mutori. I Giochi aiutanu in questu.

  1. Piglià a bola in manu di u zitellu, fate pruvatu di spremà, sentite a forma di l'oggettu. Li balli ponu esse di diverse tene è pisu.
  2. Puderete cullà i pezzi di diversi tessili, per esempiu, pani, soffia e burlap. U zitellu serà interessatu da sti sentenzi, è ùn ùn mantene micca sempre i manichi in u prugnu.
  3. Tutti brillanti è sonoru attrae migliori. E vistitu cù calzini brillanti nantu à i peri è i penne. Trasgrennu, ellu seguitarà, chì sviluppa a so attenzioni. Per questu, puderete persu autri ritratti nantu à u lettu o utilizate pupi chì ponu vistimenti nantu à u braventu.
  4. Toy-pshchalki o rittles poi piglià u zitellu in l'asta. Squeezing it and hearing a squeak, hà amparatu à cuntrullà i so movimenti.
  5. Parlà cù u zitellu, risponde sempre a so vulete "chjassi", sta cumunicazione hà da esse u so apparatu di parlà. Attente a musica sua, vedi quali melodies ellu piace è quale ùn avete micca. Attentu a so differente è, cun ellu, cercate e so fonti.
  6. Certe volte un criaturu davanti à un specchiu, perchè ellu stessu. Hè sorpresa è piacè.