Hè pussibule un battizà à un zitellu in a Quaresima?

In a tradizione Ortodoxa, à a quali a maiò parte di mamma è pare u ghjattu, u battèsimu di u zitellu hè un avvenimentu assai impurtante, chì significava, chì era, u sicondu nascita spirituale di i migghiori. A ghjuridica i genitori preparanu prestu cun cura, ellu sceglie i padrasti, chì anu uttenimenti à i so figghi in a fede Ortodoxa. U baptismu hè unu di i sette sacramenti di u celu. I crmenni chì un zitillù chì hè trè volte in una font, chjamà a so prutezzione a Trinita bedeata, murse per una vita sia senza peccatu è purificatu per a vita eterna in Ddiu, mentre chì ricevi u so propiu angelo guardianu.

Ma qualchì volta u zitellu nasce pocu prima di a festa forte - Pasqua, o per qualchissia perchè hai bisognu di fà sta ceremimia ghjusta prima di sta data. Dopu hè a dumanda: hè pussibule per battizà un zitellu in a Quaresima? Parechji parenti chì ùn sò micca perfetti cun rituali rituali crede chì questu ùn si pò fà. Dunque, anu cunsiderà sta dumanda in più detail.

Hè u battisu di u zitellu sò accettate durante stu periodu?

Sì ditevamu è ùn sapete si valenu à a chjesa una molla prima di Pasqua, u megliu per andà in a chjesa più cercana è dumandà u curatu lucale. A probabbilità di quandu, à risponde a quistione si hè pussibule à battizà u vostru zitellu in a Quaresma, ellu vi diciarà u seguente:

  1. Hè u solitu à battezzà un zitellu annantu à u trentè ghjornu dopu a nascita. Di sicuru, hè permissibile di fà quessa più tardu o dopu, ma hè megliu di scopre dinò pezzi chì u so figliolu o figliola ùn sarà micca esse senza tutela spirituale. Perchè, quand'elle sta data cresce nantu à a Quaresma, u battisu ùn hè micca solu possibili, ma ancu necessariu. Inoltre, rigioni rigulosa nantu à u funziunamentu di stu ritu ùn anu assentatu sti ghjorni, perchè in u tèmpiu ùn site micca prublemà di ricusà à fà u sacramentu.
  2. Ancu se u battisu durante a Quaresima hè abbastanza cumuni, hè un occasione impossibile cumprenda per i ragii tecnichi. In certe chjese durante u periodu sò battezi sulu u sabbatu è u ghjornu. Questu hè duvutu à u fattu chì u ghjornu dopu, i servizii di i prudutti di a lentizza sò longu, per quessa l'intervalli di l'uttimi di a matina è di ghjornu sò chjucchi. Cusì un sacerdote pò esse micca solu à tempu per fà un ritu, ma hè improbabile chì a mamma è u papà vulerunu chì si tenenu prescia. Inoltre, u battisu hè spessu appuntutu dopu a liturgia, chì finiscinu a fini di ghjorni di simana. Ùn hè micca necessariu nimu quellu chì vole assistisce à u ritu chì pò esce, è sicondu i canoni.
  3. Ancu s'è a risposta à a quistione, sese hè pussibule di battizà durante a Quaresma, serà posittiva, ma ferma pensendu currettamente chì i vostri è i futuri godparenti sò pronti per qualchì autore restraint. Dopu tuttu, in a preghjudiziu di Pasqua, a chjesa ùn avà micca appruvazioni di festini ciucidi è l'utilizzu di editi alcoolichi. Hè in sdegnu chì unu deve abbandunà di tutti l'eccessi, vultate da u mondu à u spirituale è u rimborsu di i peccati. Dunque, avete da rinunzià a celebrazione assai alegre è cunfinate à un lunch tranquillu in u cerculu di u più vicinu.
  4. I rigioni particularmenti à questu ora sò imposti nantu à i padrasti. Esse diventanu direttori spirituali di u zitellu in stu mondu, perch'elli ci necessariamente cunfessi è piglià a cummunione. Hè ricivete ancu visità uni pochi di cunversazioni à u tempiu per avè megliu capiscenu a responsabilità assumata.

U Baptism in Quaresma ùn nega micca e reguli tradiziunali chì deve esse osservati in u tèmpiu. Femminili si ponu fighjetti longu è vistimenti è cose a testa cun una bufanda, tutti l'attuali anu purtatu crucialli, è e donne ùn anu micca avè un periodu. Naturmente, durante u rituale vo avete osservatu u silenziu è ùn spiegà micca e vostre emozioni viulenza.