Masuala


L'isula di Madagascar hè famosa per a so natura è a diversità di a fauna è flora. Milani di turisti vènenu quì cù u scopu principale di visità i vaddi vergi è acquistà cù l'abitanti lucali. In Madagascar, i parchi naziunali, riserve è riserve s'eranu organizati à priservà i risorsi principali di l'isula. Hè l'estatus di statu o privatu, è in grandezza sò chjuchi, chjuchi o quarchi grandi, per esempiu, cum'è u Parque National Masuala.

More about Masuala Park

U Parcu Naziunale Masuala (o Masoala) hè u più grande riserva naturale di l'isula. Fu fundata in u 1997. Geographically, Masuala si trova in nordeste di Madagascar è coglie tutta a penisula. Hè custruitu di 2300 metri quadrati. km di selva è 100 sq. km. km di parcu marinu, ancu i purcii è di a biodiversità sottuacu.

A natura di a penisula hè assai diversa per u so grande tamantu: i selva, i marsevuli, i mangrove è i boschi custieri - tuttu questu hè u parcu di Masoala. Questa zona prutetta hè un locu eccezziunale in Madagascar. U tempu seccu hè osservatu da sittembri à dicembre.

Tuttu u parcu hè divisu in 29 zoni, i so frontiere includenu alcune riservi. L'estruzione di Masuala incù tres parchi mariani: in u ovest - Tampula, in u livante - Ifahu è in u Sud - Ambodilaitri. Sò cunziddi i più spazii interesanti di u mari di Madagascar. Per i turisti i posti sò ancu attraente à u scalculatu è à l'alloghju in rete.

Da u ghjugnu 2007, u Parcu Naziunale di Masuala hè statu inclusu in a lista di l'UNESCO cum'è parte di i raciuni chì rapprisentanu a diversità biologica di a selva orientali di u paese.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

In u territoriu di u Parcu Naziunale di Masuala, pudete meetu rapprisentanu unicu faune salvatichi di l'isula malgrega: 150 spezie vegetali è 140 spezie animali. Quì ci sò 10 spezii di lemuri, inclusi u focu lemur-endemicu lucali. In l'isula di Nusi Mangabi, ci hè una occasione di scuntate a notte Madagascar puket (ay-ay).

In a riserva di Masuala sò questi spezii interessanti cum'è uroplatus, Madagascar diurnale gecko, camaleonti di tutte dimagrimentu, ranocchia di tomate è stazzunu di Madagascar, u paese di vanga casta. In Masuala Park pò truvà una bella farfalla - uraniu Madagascar. A serpente viviente hè stata abballada è vive sola in questa zona di l'isula di Madagascar.

Ogni annu da u lugliu à u sittembri in e custieri di u Mari di Antonhil durante u pianu di migrazione sò vintu i balli bughjeri. In l'acqui freschi di Madagascar, nascenu novi individui di stu mamiferu.

Cume si accede à Masuala?

U territoriu di u Parcu Naziunale di Masallu pò esse acquistatu da e cità di Maroantsera è Antalaha. Da Antalaha, in a strada di Cap-Ita, ci sò trasporti di trasporti è avbonati, è pudete ancu prughjuntà una bicicletta di muntagna. Da Maroantseur i turistici vela à una barca a pruvucione, cum'è chì u park hè cunnessu cù Madagascar solu da un petit isthme.

In u territoriu di Masoala sò 6 campings, induve si pò accade cun cale, per ùn pricà per inspeccionà tutte e diversione. I parcorsi di sende per i Tampula / Ambodiforaha, Cap-East è Nosi-Mangabi. Se vulete, pudete diventà un participante in un passaghju multi passaghju per tuttu a penisula.

Tutte l'infurmazione nantu à i campings è altri posti di residenza è altri pò esse acquistatu da l'amministrazione parco. Staying in the territory of the National Park of Madagascar Masuala hè pussibile solu cù una guida, appruvata da u parcu. A infurmazione nantu à a visita pò esse acquistata da i rapprisintanti di u parcu o in l'uffizii turistiche di guida in i cità di Maroantsera è Antalaha.