"I porti di l'infernu"


U Parcu Naziunale di l'Infernali in Kenya hè unu di i posti più inesforu nantu à u pianeta chì si meriteghja una visita particulari. Hè stata chjamatu per u so simbolismo à l'infernu per u gran numaru di surgenti ciani cù pilastri impurtanti di u ventu chì hè risurrezzione à una altezza di parechji metri, è dinò a presenza d'un passaghju strettu trà e rocci, quandu u tributariu di un anticu lavu s'est s'est in una vaddi di fossa.

U park hè situatu in u distrittu di Nakuru , in u Rift Valley Province, vicinu à a Riserva Naturale di Lake Naivasha . A distanza da Nairobi hè di 90 km. Per questa causa, è ancu per u territoriu pocu à pocu, a "Porta di l'infernu" hè assai populari cun vitturiana.

Storia

Un tali nome non-trivial hè statu attribuitu à a riserva da i ricerca Fisher and Thomson in u 1883. In u 1900, a "Porta di l'infernu" divintò u situ di l'eruzzioni di u vulcano Longonot, cusì cusì à a terra, in certu momentu, seguenti sò traccia di fraschi. In u 1981, a prima stazione geotermica di Olkaria in Africa fubbe aperta in u parcu, chì permette l'utilizazione di energia da i surgenti è i geysers.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

In u parcu, u tistimoniu tutti i piacè di un clima cusì cálido è secu. Dove assai uriginale di parechje volcanu estincu - Hobley è Olkaria. U famosu gorge hè di rocca russa, di quali ancu di una distanza, sò veddi dui formule volcanichi impurtanti da a bismalite - a Torre Centrale è a Torre di Fisher. À a Torre Centrale, un gargu più chjucu accumenza, stinendu in una direzzione di meridionale è sopra à i surgenti.

A varietà di criaturi viventi in questa riserva hè simpaticamenti impressiunanti. Trà i rapprisentari tipici di a fauna africana, per quale a "Porta di l'infernu" hè u locu di nascita, mure esse citenu:

Sè vo site un fanàticu di grossi misgi, durante una scursione corta ùn pò micca vedà: i lioni, i ghjetti cheetahs è i leopardi chì vivi quì sò assai pocu. In a riserva dinò sò servals è picculi populazioni di muntosi è rete. Hè più di 100 spezii di pezzi avivanu chjappu, in elli, Swifts, Àguila Kafrica, Bocca di roghjunzu, Griffini è un omu abbastante rara.

In u parcu ci sò trè posti di camping cumu è u Centro Cultural Masai, induve esse offru à acquistà cù a vita è e tradizione di sta tribù antica. Ci hè ancu quattru pultimi geotermichi nantu à Olkaria nantu à u territoriu. Inoltre, pudete apre studii interessanti nantu à l'animali salvatichi, visitate u centru di l'Alegria Adamson, chì studiau i ghjetti cheetahs, è ancu per andà in barca in u Natale Naivasha.

Regoli di cumpurtamentu

  1. In questu parc, à u cuntrariu di parechje altri spazii prutetti, pudete micca moviri micca solu cù caru o mutassi, ma ancu per bici è à pede. Ghjè in questa caminata pudete vede i cascati úleghja cù acqua calda, chì parevanu assai esotica. In ghjiru cun elli sò spessu disposti in pezzi di lava.
  2. Se tuvenu un caru, i vostri ochji hanu devene devenu cumprinnutu sempre a bellezza di a riserva, quandu puderà spende in u stretta di strada chì si stendi à traversu u parcu è hè una longu di 22 km.
  3. Ùn ci hè micca una buttrega in u parcu, per questu ùn hè micca pussibule di cumprà o verdu qualità.
  4. Li touristi sò dati l'oppurtunità di riservà una visita per e "Gates of Hell", è tutte e guidi paranu inglesi bè poveru.

Cumu ghjunghje?

Siccomu u parcu hè situatu fora di Nairobi , solu ponu esse acquistatu in caru - un caru offisu è un taxi. Da a capitale di u paese, duvete marchjà nantu à a Gorge Road à a intersezzione cù Olkaria Ruth, induve hè bisognu à turnà a diritta. Appena appena entra in u regnu di flora è fauna africana.