Marsabit National Park


Kenya excita l'imaginazione è fascinate l'occhi comu nisun altru paese in Africa. Parchi nazionale è parchi sò quì cunte, imagine solu sì, circa 60! A natura primordiale, l'animali rara, un numbru impenetibliu di l'occhi, creanu una reputazione peculiarea per u paese com'è un zoo in u celu apertu. I spiestanti di e savane, i grandi neve di i monticelli è i sumenti estinti, i platini bianchi è i laghi stupidi partenu una impressioni impressioni positiva di un viaghju in Kenya . U Parcu Naziunale di Marsabit hè unu di questi paesi cilestri induve puderete amparà tutta a diversità di a diversità di natura in Africa.

Ciò chì attrae u Parcu Naziunale di Marsabit?

In u stessu, u nomu "Marsabit" hè vinutu da u stessu vulcanu, chì, tra a listessa cosa, hà datu u nome à u distrittu in u quale hè locatu u parcu. Da u dialettu locale, traduce com una "muntagna fredda", chì hè assai simbulica, secondu chì u vulcano hè statu longu cunsideratu inoperanti, è in u so cràgliu si trova un sistema di laghi, malice cù a so bellezza. Cumpagnia, a vista di u parcu hè più piacevule cum'è una muntagna, coperta cù un spaziu densu di l'arburi, chì si stendi in u mità di una pianta deserta. Quandu sò Marsabit era parte di un grande ecunomicu chì includia riservi cum'è Samburu , Shaba , Buffalo Spirngs è Losai, ma di u tempu hà acquistatu u status di un parcu naziu separatu.

U Parcu Naziunale di Marsabit hè stata fundata in u 1949. À u so territoriu righjunghja più di 1500 metri quadrate. km. Tali territorii vasti furnenu shelter è alimentazione per parechje spezii di animali rari. In ogni casu, in u primu locu, questa zona hè cunnisciuta com'è un santu di l'avianu enormi, è dinò perchè a maiò pupulazione di zebras abite cusì. I travaglii forestali di un vulcano extinguitu hà ancu attraversu animali such l'impala antilope, babuni, giraffe, u cervu di u boscu, u buffalo africanu. A maiò spessu, ponu truvà vicinu à u Lagu Paradisu, chì si trova in u cràter d'un vulcanu - questu hè quì chì l'animali venenu per acqui.

L'abitanti cchiù cumuni di u parcu di l'abbiati sò Turako, i pailivelli è tricchi. Inoltre, quì pudete truvà e spezie raru di alchimia è griffini, zoppa, esterni d'Somali. In u cartulare, in u Parcu Naziunale di Marsabit ci sò più di 370 spezie d'occhi. In più di e vantaghji di questa spaziu, ùn hè impussibile di micca di chjamà a più larga - questu hè una quantità numerosa di furtifidi africani colorati chì vive quì.

I spiaghji di u Parcu Naziunale di Marsabit sò enormi è culuriti, è ùn hè micca pussibule acquistà tutte e so maravilli è e funziunalità in un ghjornu. Per quelli chì vulianu immerse in a natura di un vulcano estincu, sò parechji campings nantu à u territoriu di u parcu. U più coloratu hè u spaziu vicinu à u Lagu Paradisu, vicinu à quale pudete stà per a notte.

Cumu ghjunghje?

Cerca di Marsabit in Kenya hè un petit aeroportu chì serve i vols domestici. Inoltre, puderete utté à busu à a cità più vicinu di Isiolo, è allughjenu à pagà un caru.