Krasilni Shuara


Tutti quelli chì anu visitatu a cità marocana di Fes cunniscenu chì in questa cità hè una gran varietà di articuli di coghju. Arrivendu in u mercatu locale, agghicà immediatamente l'ochju di numerosi sacchetti, sacchetti e scarpi. Cusì, tutti sò interessate in a quistione, quale sò sti artiglii eleganti di articuli di cuirature fabricatu? U locu di trasfurmazioni di pelli è a produzzione di prudutti di u pelle sò i tinte di Shuar.

Funzioni più belli chì Shuar

Krasilni Shuara pò esse chjamatu l' attrazioni principali di Fez . Cammisa per i mercati di a cità, in certe spazii cumincianu à sente un argiu piccatu. Questu hè di dicu chì a cooperativa di u coiu est locatu vicinu. Eccu qualunqui pò piglià à i posti induve sò pezzi animali. I maestri di u travagliu di tufu Shuar solu cù pelli di halal, cioè, cù i pelle di quelli animali chì a carne hè "appruvata" da l'Koran. Dunque, in i mercati, pudete truvà solu quelli prudutti, chì sò stati usati in a pruduzzioni di capra, pecuri, camellu o cowhide.

L'abitazioni Chuarish in Maroccu rapprisentanu un grande patiu in u quale si trovanu chande dritti di u bagnu di u 11u seculu. Prima, in u patiu nantu à parechje sumeri, rializenu u listinu ghjornu di pezzi di i curati più vicini. L'Apprentice in spagna di i pelle in una solu suluzione, dopu à quali sò purificati di lana. Sacrifice in lana ottene ottuni - popular souvenirs marocains.

Dopu a pulita, a pelle hè imbuccata in tamburini speciali in una suluzione d'acqua è zucchero. Immersione pò durà parechje horati. Per fà a so ceca più suave, hè trattu cù un puderu di cani, peri o pumu. Hè per quessa chì in i capelli di Shuusu in Maroccu ci hè un fieria fugliale. Se necessariu, pudete cumprà un munzunu di zucchero, chì dettu questu u nostru chetore acre.

Ancu u fattu chì a maiò parte di e tannerie hà longu usu di tingli sintesi, in i tinte di Shuu, u culore di i pidali si mette solu cù l'aiutu di l'ingredienti naturali. Perchè stu ghjurnale utilizate i sicreti di i so aviani è avvisu. Sicondu ricetti antichi, praticamenti da qualunqui produttu, hè pussibule ricevi un tinture qualitativu:

A pelle è a capra di capru sò stampati più veloce, è u camellu hè più longu. Ricertamenti, i pelle di cammellu raramente entra in u tintore di Shuar, chì hè assuciatu cù una dumanda creciente di camel riding. Dopu à pittura, i pesti sò pinnuluti nantu à i muri o stati nantu à i so culori di l'edificazioni. Dopu un seccu, i materia prima sò mandati in i laburatorii locali. Quì, nantu à u territoriu di u tintu Chouara, ci sò butteghe induve puderete cumprà ghjunti (famosi piani maroccu senza ponte), sacchetti è ancu coghju di coghju.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u Shuara tinglado hè assai difficiue, perchè l'indirizzu exactu ùn hè micca specificatu nisun parte. Per 10-50 dirhams ($ 2-12), i lucali si aiutanu à andà ghjustu à u locu. Ma se vulete, pudete gestisce. Per fà questu, avete trasfurmate cù una di e dui strade parallele da i bè porte blu di Bab Bouloud. Circundente 800 a 900 metri prima di voi chì sarà a Madrasa Al-Attarin, dopu chì si deve turnà da ellu è vai per circa 500 metri. Eccu, i tene di u Shuar begin, pudite truvà da u ciauru caracteristicu.