U Valletta Mortu (Namibia)


U Valle Mortu hè unu di i più famose è fantastichi in Namibia . Hè situatu in u cori di u Desert Namib nantu à u territoriu di u plateau di terra di Sossusflei . U vallée hè cunnisciutu per i so paisaghji inusualu è côniechi. Ancu più interessante hè chì quandu, in u locu di un paesellu senza vita, era un oasi veru.

Chì ci hè u nome di questu locu?

U nomu originale di a vaddi in Namibia hè Vlei Mortu (mortlay), chì tradutivamente traduce com "Mortu Marsh" o "Dead Lake". Hè furmatu nantu à u situ di un lavatu seccu, da quale ci era solu un foglie di terra à secu. Grazie à numerosi dunes, stu locu hè diventatu un vadellu, per quellu chì u nomu hà cambiatu un pocu.

Storia di u Valle Mortu

Una di l'attrazioni più inveci di Namibia era furmatu da casu. A legenda lucali, cunfirmata da a ricerca scientifica, dice chì un mille anni fà, una speranza ghjittò annantu à u desertu Namib. Hè stata a causa di u dilùviu. U fiumu Chauchab, chì falava vicinu, vinni fora di i banche è lavò a vaddi. A vegetazione densa accumincia à appare à u mare, è u centru di u disertu divintò un roquone di l'oasi. À u tempu, a seculu volta in queste rigioni, è da l'altri arbrechi virdi ùn sò solu alcuni tronchi secchi, è di u lavu di u lavu.

Chì veste u Vanu Mortu?

Prima di tuttu, u Valletta Mortu in Namibia hè interessanti per u so paisaghju unicu, chì era furmatu parechji cintos d'anni fà. A lot of sand dunes formanu un vadellu. Arrassate in sopra à a terra bianca cun una struttura brillanti. L'unicu representativu di a flora hè l'acacia di cammellu, è l'altitudine di parechji alcune righjunghji 17 m. U paisaghjolu s'assumiglia à una stampa surrealista.

Numeru dune dunes sò i più altu di u mondu. Ogni alcuni havi un numaru, è alcuni anu un nome. Per esempiu, u più altu di elli - u 7 o di Big Daddy, è u più bellu - №45, ella vincenu u so culore rossu rossu.

U paisanu stupenu attrae micca solu i turistici, ma dinò di cuntadini à u Valletta Mortu in Namibia. Eccu, ci sò scritti ghjunti per u filmu di azione ("Gadzhini", l'India, 2008) è di una pelicula horror ("Cage", USA, 2000).

A infurmazione infurmata per i turisti

In ghjornu à stu locu più interessanti, vale digià "armatu" cun qualche infurmazione:

  1. U Regnu di Calore riani in u Valle Mortu. In i ghjorni più cali, u termometru mostra + 50 ° C. In questu casu, ùn deve micca cuntà u ventu à tuttu.
  2. A purtassi in u valdu è surtite da ellu à a notte hè tutale. Avete chì, si vi quì à quì salvi finu à quillu, avete a passassi a notte in un caru o campeghju di campeghju .
  3. Ipprogramà una scursioni. Visita l'arme più belli è maravigliosu di u Valletta Mortu durante a scursioni organizzata à u centru turisticu lucale. Dopu quì, siddu vulete, pudete andà in un travagliu indipendente, sapendu tutte e funziunalità di l'aria.

Cumu ghjunghje?

U modu più còmicu per arrivà à u Valletta Mortu in Namibia hè da Windhoek . A distanza annantu à questu hè 306 km. In ogni burura turistica di a capitale, pudete assicurà una scursioni per questa fita. Anche viaghji sò urganizati da e cità di Walvis Bay è Swakopmund .