Taman Safari


Viaghjà in tuttu l' isula di Java hà necessariu cumprendi una visita à a reserva di Taman Safari, induve sò cundati e cundimi cunfortii cundizzioni per i tigri, leoni, cocodelli è assai altri predatori. Solu quì pudete admirar l'animali è observe a so vita in un habitat naturali.

Situazione Geografica Taman Safari

Questu settore compone di trè paesaggi safari, cuncentrau in u territoriu di Java Occidentale in vicinanza di a cità di Bogor , à u pedi di u stratovolcano Arjuna è à l' isula di Bali . Ogni chjamanu chjamatu Taman Safari I, II è III rispettivament.

Storia Taman Safari

U primu safari park hè stata fatta in u 1980 nantu à u situ di una antica piantazione di tè, chì cumporta una zona di 50 ettari. A apertura ufficiale di Taman Safari Park in Bogor, chì hà stallatu a cumpitenza di prutezzione di a natura salvatica di l' Indonezia , hè stata aduprata in u 1986. Dopu fù diventatu l'ughjettu di a gestione di u Ministeriu di u Turismu, Postu è Telecomunicazioni di u paese.

A data, u Safan Taman aumentò casi 3,5. Ci sò instal·lacions recreatives, centri educattivi è turisti, chì organizanu a notte è safari estremi.

Biodiversità è infrastruttura Taman Safari

A più grandi di u parcorsu di u safari Indonésimu hè situatu à u punente di l'isula di Java vicinu à a strada chì cunnessa i cità di Bandung è Jakarta . U territoriu di 170 ettari hè abbitatu da 2500 animali, inclusi piene sulciuni, giraffe, orangutani, pupi, ghjetti cheetahs, elefanti è assai altri. ecc. Uni di elli sò cunsiderati endemichi, altri eranu impurtati da i sèculi di a terraferma.

I visitori à Taman Safari aghju tandu l'oppurtunità:

Parechji anni fà, un eithere di orsi polarisi era purtatu à u safariu da u Zoo d'Adelaide. Eranu da parte di u prugramma, ma unu d'elli muriu in u 2004 è l'altru in u 2005. Avà in i so aviari sò pinguini viventi.

Ci hè ancu un cumplicatu custruitu in u stilu Taj Mahal, quandu i leoni giovani, tigri, orangutani è i leopardi viranu. I fancianti di i ghjorni rivoluziunarii ponu esse in Taman Safari I per a notte, ma solu in u campu. A notte, pudete vede cumu si canguri è walabi cumportanu.

Taman Safari II è III

U territoriu di Taman Safari II hè di 350 ettari. Si stendi nantu à a costa est di l'isula di Java nantu à a pendenza di u Monte Arjuno. Quì vive ancu i stessi animali in u safari di Bogor.

A terza parte di Taman Safari hè Bali Safari è Marine Park , situatu in l' isula di u listu stessu. Eccu ancu vede u paese è l'abitanti di u mari, passate l'attraversu o cene à u restu di u tema.

In u territoriu di Taman Safari pudete impedisce ogni trasportu . I turisti chì vinianu quì nantu à u taxi, devenu pagà u carru è u purtonu. I pannelli sò stallati nant'à u sughjettu di riserve per i precautionary measures. Ùn vi scurdate chì questu hè un spaziu prutettu, cusì avete bisognu di piglià a cura di i so abitanti.

Cume si vede à Taman Safari?

Per apprezzà a billezza è a ricchezza di stu santuariu salvatica, si deve passà à u nordu di l'isula di Java. Taman Safari si trova 60 km à u sud di a capitale di l'Indonesia. Da Jakarta, pudete truvà quì in menu di 1,5 ore, se vai in a strada Jl. Tol Jagorawi. Per fà questu, avete da piglià un taxi o cumprà una visita turistiche.