A mezcheta Istiklal


L'Indonesia hè un paese apertu à i turisti. Iddule opportunità limitate per amparà nantà a vostra cultura è attraversu . I mosche è i tempii lucali posti una varietà di tene è forze, dimustrendu u mondu una bellezza incridibile. A mezecita più grande di l'Asia sudorientale hè Istiklal, errata in a capitale indonesiana Jakarta . Hè marca indipindenza indiana è, grazia à Alà per a so misericòrdia à u paese è à e persone, u chjamà "Istiqlal", questu "indipinnenza" in arabu.

Fondo Storicu

Ogni paìsu dipendente vole esse liberu. L'Indonésia ùn era micca esvisione, è in u 1949, dopu avè ottinutu l'indipendenza di l'Olanda, decide di cunsulidà u so novu statu. Per un statu unni a populazione chì professanu l'Islam hè a più grande in u mondu, a custruzione di una grandica di a mosche hè diventata un momentu impurtante in a storia.

Quattru anni dopu, u guvernu hà stabilitu un cumitariu per a custruisce a mezchevi principali di u paese. U prughjettu era statu prisintatu à u succorsu Indonesianu Sukarno, chì l'appruvau è hà pigliatu u cuntrollu. A custruzione di a mosche era occupata da l'architettu Frederik Silaban. U 24 di austu, 1961 à a basa di a mezchezza Istiklal da u presidente Sukarno fù stata u primu brick è 17 anni dopu, u 22 di frivaru 1978, hà participatu ancu in a grand inaugurazione.

Architettura

A Mezchea Istiklal hè custruita in marmura bianca è hè una forma rectangulaire. Cumplementu assai in armoniu a custruzzione di una coperta spherica di 45 metri, sustegnu di 12 pilastru di l'azzione.

U salottu di preghjudiziu hè circundatu da accatensi rectangulare cù 4 nivelli di balconi in tuttu u perimetru di a mezquette. In più di u salottu principalu, ci hè ancu un pianu di prima cù una cupola di 10 metri. L'internu hè stilizatu in un stil minimalista, simplicità, cù una piccula quantità di dettori decorattivi. U decoru principali di u salottu di a preghiera hè l'inscriczione d'oru di u scrittore arabu: à u dirittu hè u nome di Allah, à a manca - u Profeta Mahoma, è in u medio - u 14 versu di a vintèsima Surah di l'Koran, Ta Ha.

Qual'è interessante?

L'unicu edificu di u XX seculu è a mezchettu Istiklal, è ùn hè micca nunda chì hè chjamatu "Archipelago di mila mosque", chì 120 mil musulmani fideli pò esse accade in i so mure. I turisti anu da pudè micca solu inspeccerà l'internu è l'architettura di a mezchezza, ma ancu per sente l'unica unica d'Istiklal. In u territoriu di a mezchettu, ci hè un spaziu pocu induve pudete rilassate vicinu à a fontana sottu u verdu di l'arburi.

Qualchi elementi interessanti:

Regoli per visità a mezquette

L'ingressu à a moschea hè liberu, ancu in a festa santa di u Ramadan hè permessa di scriviri i ghjente pertendu di qualsiasi confessioni. Prima di entra, avete bisognu di caccià i vostri piani, i stranieri aspetta una scuperta pruvvista di e cose. Sì a vostra robba ùn cose micca i vostri ghjinochje, avete da toccu un mantellu grisgiu especial. In u pianu suttanu sò i caprini per lavà i petti è i toilette. Per quelli chì vulete passà una gira per una donazione simbulica.

A Mezquita Istiklal travaglia in questa manera:

Cumu ghjunghje?

A mezocche Istiklal si trova in u centru di Jakarta . Pudete scandalizà da a stazione da l'autobus Nos. 2, 2A, 2B, vi tenete bisognu à l'estazione di Istiqlal.