Palazzu di l'Independenza (Jakarta)


Viaghjà in Indonèszia prumettieghja assai imprese interessanti è inolvocenti chì ponu esse acquistatu in numerosi isuli è archipelagi . Ma ùn deve micca perdece vista di a capitale di u paese - Jakarta . Ci hè un grande numaru di attrazioni è siti turistici, u principale di u quale hè u Palazzu di l'Indipendenza, o Presidiale.

Storia di u Palazzu di l'Independenza in Jakarta

In prima, in u locu induve a residenza di u presidente hè oghji locu, in u 1804 a mansa di u sposu Jacob Andris van Brahm hè statu fattu. Dopu era chjamatu Rijswijk. Dopu qualchì tempu, a palazzu fù acquicatu da u guvernu di l'Associazione Italiana india orientale, chì l'hà adupratu per scopu amministrativi. À a fine di u XIX seculu, u so territoriu ùn era micca abbastanza per accodà l'amministrazione, per questu hè decide di edge un novu edificu.

A custruzione di a struttura attuali fù cumplittata in u 1879. Duranti l'occupazione giappunisa, hà stallatu a sede di a guarnigione japonesa. In u 1949, Indonészia divintò un statu ndipindenti, in onore di quale l'autori di u paese cambiamine u nomu di Rijswijk in Jakarta à u Palazzu di l'Independenza, o Merdeka.

Utilizazione di u Palazzu di l'indipendenza in Jakarta

In a custruzzione di questu edifiziu, l'architettu Jacobs Bartolomeo Drosser hà addupiratu à l'architettura neo-palladiana. U palazzu mudernu di l'indipendenza in Jakarta hè una struttura monumentale, dipinta bianca è decorata cù sei pilastri. In ghjornu ci sò assai pratichi è uffizii, i più famusi chì sò:

  1. Ruang Kredensal. Stu salone hè impannatu cù l'altru coloniale, i pittura è i prudutti ceramichi. Hè utilita principalmente per avvenimenti diplomatii.
  2. Ruang Gepara. A principalità di u decoru hè u sculpuru di u mobili di legno. In i tempi antichi, u gabinetu hè stata utilizata com'è sala di furmazione di u presidente Sukarno.
  3. Ruang Raden Saleh. In li mura si pò vede ritratti di u famusu artista indonesiano Raden Saleh. Prima, u palcuscenu fù utilizzatu com'è l'ufficiu è u salottu di a prima dama di u paese.
  4. Ruang Reception. Questa stanza hè cunsiderata cum'è a più grande in u palazzu, cusì hè utilizzatu per i manifestazioni naziunali è avvenimenti culturali. Quì colmenate una figura di Basuki Abdullah, è ancu di i canevuli di i sceni di u Mahabharata.
  5. Ruang Bender Pusaka. U salone hè fatta per almacenà a prima bandiera di Indonesia, chì hè statu risuscitatu in u 1945 durante a firminazione di a Dichjarazioni Indipendenza di Indipendenza.

Una funtana si apre a fronte di u Palazzu di l'Independenza in Jakarta è una bandiera di 17 m hè installata. Hè quì chì l'annu annantu u 17 d'aostu hè stata una ceremma solemne di crià a bandiera nustrale in unanimità di u Dia di l'Independenza . Oghje, u custituitu di residenza urganizie e cerimonii festivi cù a participazione di u presidente è i capi di u guvernu. Ogni dumandu à 8 am à quì pudete amparà un cambià di guardia di l'onore.

Cumu à accustà à u Palazzu di l'Independenza?

Per cuntemplà a bellezza è a monumentaliità di sta struttura, avete bisognu à andà à a parti cintrali di a capitale. U Palazzu di l'Independenza si trova in u core di Jakarta - in Liberty Square, quasi à a intersezzione di Jl. Medan Merdeka Utara è Jl. Veteran. In 175 m da quì ci hè un autobus Supreme Court, à quale hè pussibule per adurà per una ruta №939. Meno di 300 m hè un altru postu - Monas. Pò esse acquistatu da l'autobus Nos. 12, 939, AC106, BT01, P125 è R926.