Perchè u fucili desistanu da un tomate?

U pumu in i nostri jardinu sò una di e culturi cumuni. Tutti ami piace à manghjà i so frutti tinti frutti è madura. Ma spessu i nostri animali anu migliu è poveru fruttu d'avè. Un altru prublema cumuni hè u vapore, quandu i fiori inghjuliate ùn sò micca diventate in frutti, ma spremessi. Scupremu per quessa chì i tomba càmpanu nantu à e corpi, è l'arbureti ùn portanu micca un cultu.

Perchè culpiscenu in i tombi?

U primu mutivu di questa hè a nutrimentu inadegwate di a pianta. Se u territoriu hè troppu poviru è ci sò parechji nutrienti (nitrogenu, potasio , fòsforu) necessariu per u sviluppu normale, hè chjaru chì a pianta aranta in tutta a so forza in survival, è micca di custruisce i frutti. Hè cumu crescente i fiori interiore chì si vitture quandu i cundizzioni di u so mantenimentu sò stati cumpresi, è a pianta hè còmola è bona. A lotta cù questa causa di un vial hè abbastanza simplice - hè necessariu di fertilizà u solitu regularmente è di gastru principalu di vestiti foliar.

Hè ancu desiderate chjudarà tutte e fiorite senza l'ovari, perchè ùn ti mannanu i forzi di a pianta, è ancu tagliatu i pincini, induve ùn ci hè micca un fruttu unicu. Grazie à questu, l'arburu vi purterà altre ciuperti, aumentendu a qualità di fiori nantu à elli.

In ogni casu, ci hè una situazione chì l'arbusti fussinu bella è forte, ma anu sempre un vacanti. In questu casu, u mutivu di perchè u pomu ci hè cascata, hè troppu bassa a temperatura di notte. Dopu tuttu, u polene ripens à a notte, è in a mattina u poliniziu a pùa di l'ovari. Se a polinizazione ùn si faci micca, e cose e cundizioni climatichi sò culpati. Sè vo site novu à u pumadoru in crescente, sia cunzignati chì a temperatura ottima per u so criscamentu hè + 20-25 ° C. Se à a notte u termometru demucratiche + 15 ° С, allura i fiori pudarete cascà, senza apertura. È à + 10 ° C, u crescitu di a machja stessu si ferma. In i cundizioni di iatti, righjinu a temperatura di l'aria ùn hè micca difficiule, è se i prugne crescenu in l'apertu, hè difficiuli di fà alcuni cosa.

Unu di i trucchi folklori è l'attrezziunata di ave di u pumadoru cù l'acqua calda, ma questu hè bastanti periculosu, soprattuttu s'ellu ci hè un salto súbile in a vostra regione di u ghjornu è a temperatura di notte.