Un uttimista è pessimista

Oghje ci freti stampate nantu à e persone, dicendu: "sì un pesimista, ùn avete micca bisognu" o "sì un ottimista, vi vede u mondu in l'occhi rosse". E chì significa veramente un pessimista è chì sò tali optimisti?

Un uttimista è pessimista

Un uttimista è un pesimista sò parolle cumuni per per caratterizà una o una altra persona. Ma ùn spessu micca cunfondenu cuncetti, chì ùn sò micca sempre bisognu di ciò chì questu o questu termo significa. Per esempiu, assai pensanu chì u pessimist hè un optimista infurmatu bè. Hè veramente stu fattu, o hè a diferenza tra un ottimista è un pesime ma solu in pussidimentu di l'infurmazioni?

Per capì ciò chì un pesimista difiere d'un ottimista, hè bisognu di fà una definizione per i dui cuncetti. Prima pensate à ciò chì a parolla pessimista significa; Sicondu u dizziunariu Dal, questu cuncettu ci significa una persona chì vede tuttu in tuttu ciò chì hè bellu, chì aspetta da a vita solu greva è ostaculi. Una persona chì ùn ùn cunnosce i gioia di a vita, ùn puderebbe solu dispremu, ellu hè assai difficiule di vive.

Un ottimista hè una qualchissia chì ùn pò notte e cose boni in i vicissitudes di a vita. Ma ùn pensate micca chì l'optimisti ùn vedi u mondu in u veru culore - tutti vidinu, è tutti avvisti, trattanu di manera diversa ca l'optimisti. Hè stata culpitu da un carbu, hà spruversu a moe, si metti in un uspidale, ma avete una licenza sick, l'oppurtunità di rilassate è vedere a mo famiglia è i zitelli più. In questu casu, "dissolve u mussu" è si lamenta di vita, sicuru, più faciule, u pessimista avissi da fà. Ma per un ottimista affucatu (altre persone, in particulari a so propiu) - cum'è un cutiddu. Dunque, in ogni intruvamentu di a vita, truvà un modu di guadagnà u dirittu o rispettu per l'altri o esse cunsulatu da l'acquistione di una nova esperienza.

Allora, chì hè a diffarenza trà u pessimista è un ottimista? Differences ponu esse massi, ma u più chjucu duveranu un postu vitalu più attivu (forte) di l'optimisti.

E si fussi un pesimista?

Ùn hè bisognu di cumincià à scappatu di a vita in una manera favurita è dite chì nunda ùn sarà spessu. Comu prumudica mostra, un pesimista pò sempre fà un ottimista. Ma prima, pensate à questu questu hè veramente necessariu per voi. A risichi di salvezza si deve esse pigliatu se u vostru pessimisimu hà righjuntu u puntu u puntu, sò sempre in un paese di depressione, dispolità, nunda chjapite. Ma una petite pezzia di pessimisimu sanu pò passà à a persona per u bonu. L'ottimistiani ùn puderanu micca furnisce u scèntu scopu, ma i pesimistici facenu. Allora, siddu si spiranza per u megliu, ma sò priparati pè u pessimu, questu stu gradu di pessimisimu ùn deve micca correcutu.

Cumu ùn dete esse pesimista?

Se u vostru livellu di pessimisimu hà righjuntu u puntu criticu, vale di vende a decisione di cambià a situazione. Allora, cumu per esse un ottimista di un pesimista?

  1. Pare a planificazione per i scènesi più impurtanti. Se pensate chì "nunda di bè chì mi succede" è "Ùn aghju mai avè qualchì cosa", cusì cusì. Pensemu à pensà tantu, perchè esse u peghju di un sensibilista in ghjinirosimu sensu?
  2. Tenza di scambià per tuttu, scurdate di l'abitudini di l'intiressi. Sì, avete bisognu à avè un sbagliu, ma pudete sempre curretta. Failures passanu à tutti, ma avutu a so cumpurtamentu cù un surrisu è seguitanu immediata a forme di risolviri u prublema, solu di scacciallu in l'abissu di l'autore flagellazioni è disprezza di e so difetti.
  3. Pruvate circundà cun otticuti. Sè se cumunicà cù e persone personalità pesimista, ùn pò esse micca una quistione di qualchì pensamentu pusitivu.
  4. Amparate à louve, avè a vostra aspettazione pusitiva, u vostru travagliu è i atti. Soberly analizà ogni situazione, vedi ciò chì avete fattu bè, è chì deve esse fattu per fà ancu u megliu.
  5. Truvate una fonte di piacè per voi è ùn ti micca scurdatu di rimette à voi stessu. L 'hobby, eseguisce a bona musica, meditazione, un gustu nutatu, robba bella, novi novelli o calidez chì dùnanu un omu amatu. Amparate à godiri a vita.