Teoria di Freud

Sigmund Freud (megliu per di "Freud") - un psiquiatre austriaco famoso è psiconeurologista hè stata in un studiu detallatu di a personalità di una persona.

Teoria di l'inconsciute

Sigmund Freud hè u fundatore di a tiuria è di a pràtica di a psicanalisi, u core di sta doctrina hè u cuncettu di l'inconsciente. A basa di a teoria di a parsunalità , creata da Freud, proposa un mudellu strutturali di treenti. Sicondu u scopu generale, a persunità hè una cullizzioni di u subconsciousu ("Hè"), a Cuscenza ("I") è a Superconsciousness ("Super-I"). Ogni sentimentu, pinsamenti, aspirazioni, azzioni è azzioni di una persona sò cundiziunati da u travagliu di u so subconsciousu, chì hè u dipartimentu più anticu è diventatu di a psique psique, per quessa chì in u regnu irrational è intemporale. Quì, cum'è chì a lumera ùn ci vole. Hè assuntu ca i dui forzi principali di u muvimentu in u sviluppu è a vita di l'individuu sò a Libido ("Striving for Life") è Mortido ("Striving for Death" - a nuzione di Mortido ùn era micca sviluppata da Freud stessu, ma accettatu da ellu).

Trà i trè parte di a parsunalità (in altri palori, i nivimi o partie di a psique) pò esse parechje cunflittu, chì sò a fonte di tutti i prublemi mentali di l'omu.

Cumu resevà i prublemi psicologichi?

Fixation e looping on these problems can lead a person to a resolution patologicu di situazione, chì diventenu per ellu. Questu significa chì l'individu hà assai prublemi psiculoghji seri (chì in certi casi pò esse cungiutu malatii). Per rimettemu e persone di sti prublemi è tratte a malatie mentale hè suggerimentu per un travagliu psicoanaliticu praticali chì implica di diagnosticamenti, cumpresu per e persone per u cunvenimentu persunale usando u metu di associazione libera è trattamentu cù l'aiutu di ritornu è nova residenza di l'avvenimenti psitoluggìa principali chì anu influenzatu u sviluppu di a personalità è vita umana. In u risultatu di tali avvenimenti, una persona sotietada à psicanatoghja hè liberata da i cuminsi inconsciuti. Puderete pudete avè principiatu una nova vita senza anormalità mentale è patuli patologichi.

In questa parte basica di u psicanalìsticu urdinariu, a teoria psichosessuali di Freud hè basatu, spiegà ogni riligazione di e persone (è micca solu di cume sessuale) cun vuluntà è aspirazioni subconsciousu, chì pò esse illustrati bè da i miti antichi greci.

U sensu di a Teoria di Freud

Dopu, e tesi di Freud fussinu critichi da a so pupulari CG Jung brillanti. Stu fattu stessu riporta a corretza di tali rapprisagghia in a psicanalìfica per "Cumplicu Edipiu".

Tra d'autri cosi, Freud pussede a distribuzione di e fasgii specifichi di sviluppu di pirsunalità psicosisuale (cumpresa in a zitelle), a scuperta di i miccanichi protettivi di a psique, a scuperta di u fenomenu di a transferenza psicologica è a tradizione di tralucazione è u sviluppu di e tecnulugii tipulogichi cirtezzii è tecniche cumpletu, cum'è u metudu di associazione libbira è l'interpretazione di i sogni.

L'idee è i teori psicologichi di Sigmund Freud anu avutu un impattu significativu in tuttu u più sviluppu di a psiculugia, a medicina, a psichiatria, è ancu cume scienzi fundamentali com'è a filusufia, a sociologia, l'antropologia. L'idee è i vede nantu à a natura umana, propositu di Freud, eranu per u so tempu rivoluzionariu è innovadoru. Hanu fattu una risuscenza cinera generica è generale, influenzonu u sviluppu di a literatura è l'arte. In questa ora, parechji scole neo-Freudiani sò assai rapprisintati in psiculugia teorica è pratica, i basi di radicali andate in psicoanalisi classica.