Model Irina Sheik

Parechji sò abituati per u fattu chì si avemu parlatu di mudelli famosi, per esempiu, quì sopratuttu i belle di Brazil, Venezuela o in i Stati Uniti. Fortunatamente, a Russia hà avà ancu quarchi cosa di fierru di orgogliu, postu chì u top-model Irina Sheik hà diventatu unu di i rappresentanti più brillanti di l'affari di modellufari global.

A stazzioni

U futuru famusu nasciu in a cità di Emanzhelinsk, a regione Chelyabinsk. I paisani di Irina Sheik (u veru nomu di u mudellu - Irina Valerievna Shaikhlislamova) eranu pirsuni pitturi, alluntanatu da u mondu di a moda. U patri hè un minore, a so mamma hè un pianista è maestru di musica, chì hè vinuta una vedova chì Ira hà turnatu 14. Dopu avè u so maritu, hà dettu travaglià in parechje travagliu à a cura di trè figlioli (Sheik havi una surella è un fratellu). Ma a participazione in u concerti di bellezza "Supermodel 2004", realizatu in Chelyabinsk, cambiò sempre u destinu di una chjesa di a pruvincia. Eppoini da mudelli di mudellu di natura - 86,5-58-88, altitudine alta - 178 cm è un apparenza straordinaria, ereditatu di u babbu-Tartaru, Irina era spotted by un scout named Giya Dzhikidze, chì suggeria ch'ella hà participeghja in mudelaghjamentu profesionalmente. L'iniziu di a carriera di Irina Sheik alluntta in u 2005, quandu travaglia à u travagliu in l'Auropa è in i Stati Uniti. Finu à questa data, sta picciocca ha coloprutu cù tradiziunali cum'è: Intimissimi, Madeleine, Aqua Bendita, La Clover, etc. U so facciuzzioni hà appruduutu l'edizioni brillanti megliu di u mondu - Sport Illustrated Swimsuit Edition, GQ Spain, Glamour Spagna è parechje altri. A vita persunale di Irina Sheik hè ancu bonu - si ritrova cù u footballer Cristianu Ronaldo hà successatu.

A Star in a Terra

Irina Sheik à u podju, nantu à a catifa russa o in qualsiasi altru avvenimentu magnificu sempre vedi cusì delicious. U so squadra francu è i tagghianzi corti di piacè centu cintunarii di fanati. Ma in a vita di u ghjornu di u vestitu Irina Sheik ùn pò micca vistutu cusì spessu. Bastamente, cum'è a maiò parte di mudelli, l'urdinatore di Irina Sheik hè una cumminazione di praticità è comodità. In a staghjunali, u mudellu adopta un jeans strappi, borse, camicose sante è sarafani. È quandu si piglia frescu, pudete vedà in e capelli curtite di coghju, caprini o capigli in lattice. Ma, anche u tempu di l'annu, Irina ùn guasgiu sempre parte cù i scarpi senza tacchi, luguru è sacchetti sacchetti. I capelli di Hairstyles d'Irina Shake ùn sò micca distinti da una variità speziale è pretentiosa. A maiò spessu a face hè immarata per chjucche riffulente, alcunu s'accuglienze in una cuda stretta da a volta di a testa.