Cumu faci un catcheru di sognu?

Forsi avete vistu in u cambra di quarchidunu di amici un disignu in forma di un círculo cù piuma, chì hè sospizuutu sottu u limitu massimu di u lettu. E eranu stupiti - chì tipu di decorazione hè questu quì è chì hè pensatu?

Perchè avemu bisognu di un sonnaturale?

U catcheru di sònniu hè un talismanu chì prende u so lettu è pruteghja u durmiente di i so amuri, i pesadelleri è di l'disordini di u sonnu .

U cumpagnu di sonniu pare com'è una reta di filamenti stinciati annantu à un cerculu. Inoltre, t'hà u bè è i piume in questu.

A legenda hè chì a ghjuridificà un protettore di i sònnii nantu à u capu di u lettu, i sò amuri cunfunditi in u web. Mentre chì i sò boni sòvuli scorri à pena. Per quessa, ogni catcher tali necessariu hà un pirtore in u mità cusì chì i boni sòni ponu passà per questu.

In ogni modu, invece di a trappula di u sonnu di principià a so azzione, hè necessariu di fàllu stessu, perchè in u prucessu di creà u catcher che fate u so energia interna. Eppuru, pudete cumprà un bufali preparatori di i sònni in a tenda, ma ùn hà micca bisognu di a so funzione basica - per pruteggerà à i pesci di amuri è i poviri amuri. È a maiò parte di i pratiche cummircianu diferenemu in i cori brillanti, chjosi. Ancu s'ellu hè chjaru chì a trappula per i so sòverete esse realizatu in tons luminosità è tranquillità.

Se avete avutu un bonu sognu, ma ùn pudete micca ricurdatu, hè crede chì toccu u catcher di sònni immediatamenti dopu à despertanti, avete da ricordi di un sognu.

Cumu fà un canneru di so cumpagnie: una classa maestrale

Prima di fà una trappula per i sòvuli, avete bisognu di preparà i materiali:

A cosa più difficiulmente hè di truvà un salottu adattatu. Sè vo vulete fà un veru scherzu di scherziunale, pudè esse realizatu a so azzione màggica, avete bisognu à seguitu certi cundizioni per a so creazione.

Allora, fate u catcher in a primavera o estiu. Avete bisognu di truvà u saliciu, rinfriscà a vina è piglia in un colpu di l'acqua. Hè struitu più suave è a vela pò esse tuccata.

Dopu, puderete prucede direttamente per creà una trappula. Ci hè un schezzu cumu per fà un creatore di so cumpagnu, chì hè presentatu in a foto sottu.

  1. Pigliemu a bufalina è turnate in un cercolu cun un diametru di almenu 30 cm. U scheletru di a trappula hè stata ottata.
  2. Per arregistramentu u circhiu, l'attaccò cun una stringa. Hè megliu per a filu di filu, sò più forti è megliu.
  3. Ora cuminciamu à intricciate in un cercolu "spiderweb". Fixemu u filu nantu à a vela, di divertisce è tira a fini di u filu in i bars.
  4. Un semicircolu hè furmatu da ciò chì traversanu u filu.
  5. Facemu a stessa azzjonijietati più nantu à un cercolu finu à quandu, finu à truvà ognunu in u locu induv'ellu si stende. L'indiani crèdenu chì ùn deve esse ottu spezii di filu cù u scheletru di una trappula per i sogni. Cusì, intrenu oghje un rombu.
  6. Emprumbe per fà u sicondu circhiu. Solu solu oghje u filu in u centru di u filu prelitu.
  7. Dopu avemu avemu untuutu a spider web e partissi in u mediou un pezzu perchè nantu à a punta di u filu chì riparamu a coru.
  8. À a cima di a trappula per i sòvuli hà avemu attaccatu una corda, per a quale avemu attaccà a struttura di u limitu.
  9. Subbottu unu unu o trè filamenti à a vuluntà, à quale ci aghjustà piume, perdi o altre ornamenti. Alcune i pebbles.

Un altru tipu: si ùn avete micca successu à truvà u saliciu, po com'è una alternativa, pudete aduprà per a basa quarchi aria, per esempiu, un ghjente.

U catcheru di sònniu, fatta cù i so mani, ùn sirve micca solu per decorate a vostra camara, ma dinò per prutene di i bagnu sònii.