Vespru d'annu cù i vostri mani

Ci hè dettu chì un ghjovenu o figurina bassa pienza in forma di un simbulu di l'annu porta a bona furtuna à a casa è successu in tutti l'aiutu. Quasi certezza, un talismanu tali sarà più forte si fate per voi stessu. A vaghjera d'annu in u vechja annu sarà un simbulu di verità è quasi tutte e butteghe è di vendita se pinnu cù una varietà di jucà, cartelli o altre decoratori similari per a casa. Avemu da cuscuglià è per fà noi una casa di guardia per l'annu sanu da i più simplici è più prublemi.

Ovini - Souvenir d'annu

Sì "ùn fate micca amicizia" cù a manu di coscia o l'agulla cum'è un'altra, poi faremu a maschera in a casa per altru modu. Pò dimò di fà un cordellu d'annu novu da un skein di filamenti è pagliotti ordinali.

  1. Cusì, preparamu ropa, acrilti, parechji pezzi di cartuni è filamenti bianchi.
  2. Scriviamu a basa da cartuni. Dunque, vultemu u filatu è creanu una figura tridimensionale. In fattu, a basa hè nunda più di un ovalu naziunali è un strac qualificatu nantu à questu. Hè pittatu cù pinturi neri o scuri boni. A parte più piacevule diventerà più in u caprettu di una pècura.
  3. Pemu a planificà a situazione di i gambi di u lattaricciu è aghjunghje a ropa. Anu ancu esse pitturati cù acrilti.
  4. Quandu vene a seconda stampa di fà l' ovule d'annu cù e so mani . Emu accuminciamu a furmà attivà u filatu, circate di fà chì i bobbi ùn sò micca densi, ma evite micca lumens. Trabuzanu in direzzione diffirenti.
  5. U cumpagnu hè di vintu tantiu filu per fà u corpu di l'ovule.
  6. Eppo, oghji pè u nostru ghjocu di ghjocu di ghjocu per pezzi di feltre o di materiale similari, aghjustemu l'armati. Allora tagliò un pezzu di cinta è colpetta una campana à u collu.
  7. Eccu un pezzu di l'annu novu, fattu cù e so mani, adornate a table di l'annu è solu l'internu in a stanza.

Cumu puderà un cordellu di l'annu?

Se a casa pussedi i zitelli, ghjudiziaranu l'appressu dopu di fà un ghjornu d'annu di cordellu. Questa ora facemu cusì una pecura da parechji tessili è u so cumpagnie cù un sintepon o materiale similar.

  1. In questu classificazione maestru, l'ovinu di l'annu avè da esse stampatu quì hè un mudellu. Cumplementu, aghjunghje tutti i dati à u tela. A parte principale (troncu) serà di tela bianca, è a cima è e so ghjente sò negli.
  2. Hè assai cunvene per fà stu ghjocu per u feltru è tela simili.
  3. Cusì, prima avemu bisognu di riapparà a fronte di u ghjocu. Per fà questu, aduprate a particularità di a fàccia, à dì e ore è a rotonda in biancu, ci hà avemu cusitu tutti. Avete bisognu à broddu à un pezzu cù un filu, è fà l'occhi da i buttoni è i bè.
  4. A u caprettu vultatu à esse volinuvule è cute, bisognu di aghjunghje un pocu sintepona durante i pritachivaniya. Allora pigliate un scontru tridimensionale quandu avete principiatu a borda un piste.
  5. Pigliemu a seconda parte di u troncu. Agghioru quattru piani. U sentu nìvuru, aghjustò ottu pezzi, è perchè ogni pedi hè ancu imbratu cù sintepon. Scorchemu dui parte di u pedi, turnanu à a fronte cun un lapisu è a colmule cù un pocu. Costumi à u secunnu dettagliu di u troncu di l'agnellu.
  6. Cusì, i duie parte di u cordellu di u novu hè fatta, è per quessa hè a ora di tutti. Semu stannu un punteddu decoratore à longu u mari, affinchendu un pirtusinu. À traversu, a ghjucatoghja hè imbrata cun un sintepon.
  7. Bonu, u toccu finale: decore u nostru cordellu cù ribbonu o qualsiasi altri decorazioni.

Cumu pudete vede, pudete fà un talismanu di u novu cù i vostri mani in tecniche diffirenti, perchè ùn averebbe risolte in prublemi. E avete acquistatu un tema excelente per una sera bona è utili per voi è u zitellu.