Museo di Bois-Cherie Tea


Tutti i cunnuscenza è l'amatori di tè, ancu quelli chì vulianu sviluppà i so orizzonti, anu interessatu in l'scursioni à a piantazione di u tè è a Fiera di Tea Bois Cheri. Visitu u museu è a piantazioni hè a siconda puntata nantu à a ruta di "Chjappa", u primu hè a chjesa antica di u XIX secolo Domaine des Aubineaux, u terzu hè St Aubin cun visite à a pianta è a pianta di rumenu.

Storia è struttura di u museu

Invece chì Maurizio hè più famoso per i piantazione di zuccherinu, ma u pianificazione di u tè di Bois-Cheri sò spessu cumparati à Cefalù è à Sri Lanka. Cù a piantagione Bois-Cheri, ci hè una fàbrica di tè è un museu. Eccu avete amparà a storia di tè (in Mauritius hè statu introduttu in u 1765, ma era cultivatu solu in u XIX sèculu), cunziddiete i stages di a pruduzione - da a piantagione à l'embiu. In u museu anu vistu esse raru di i maccarriones antichi per a trasfurmazioni di foglie di tè, è ancu di i seti più tèmpichi di u XIX sèculu, un archiviu di foto.

Ùn vicinu à u te museu di Bois-Chery hè a casa di tè, duvutu per tastate vi cunsiglià parechji varietà di tè locale è fragrant biscuits. I più populari di i turisti sò varietà cù a vaniglia è u coconu. U tè aghju potu compru aqui, ma pò esse accade chì ùn serà micca dispunibule.

Cumu ghjunghje?

U trasportu pùblicu à u museu ùn currianu, pudete avvià da a via di l'excursione "Tea Road", o cù un taxi da u vostru hotel o l'ultima piazza di l'autobus - Bus Stop à Souillac, Savanne Road.