Attraversu di Rabat

Andendu in a nova cità, sicuru, vogliu vede u più spaziore di u so locu. In ogni cose qualcosa, speciale, ùn hè micca una eccezzioni è Rabat cun a so grande attrazioni, a maiò chì sò prutetti per l'UNESCO. Questa cità orientali, cuminciannu è chjamatu, stà in u vostru core per sempre è abbandunà assai emozioni è ricordi. Comu in tutti i capitali, a cità hà i zoni di dorme, distritti di cummerciale è un centru stòricu.

A voir à Rabat?

Parechji epopiichi cunisciarete in a cità - a mudernità cù i so racciccalli lacunesi di alta tecnulugia è una medina antica cù edifici arcane incantevuli è arcadiu metallicamenti lacati. In Rabat ci hè quarchi cosa per vede: edificazioni religiosi è furtificii, mausoleums, palazzi-musei è palazzi righliali, parchi è giardini di incredibile biddizza.

  1. Unu di l'attraziati più interessanti in Rabat ponu chjamà Torre Hassan - stu simbulu, famoso da u Medievu, hè in fattu un minaretu senzafinitu di a mezquita di u XIIu seculu. Admire the ruins of the once grand mosque on Boulevard Mohamed Lyazidi. Ddu ellu pudete visità u mausoleo di Mohammed V , custruitu di marmu biancu Italianu.
  2. In a periferia sò i ruvelli di a cità romana di Sala Colonia, cunfini di a necropolis di Schellach è di i ruvelli di u paese arabu di Schella , chì vallini ancu una visita. Questu hè un locu incridibile - a citadella nantu à a citadella, in oghje chì i culturas arabe è romani eranu nterniati. Una mezoctazione antica è un tempiu di u Capitolu era ancu cunservatu quì. In u stessu locu sò parechji giardini seculare, sottu a cortina di quale pudete piglià un soprente, observe a cugliunzii graziosa chì anu sceltu questu locu. L 'ingaghja di a necropolis hè pagatu.
  3. Eppuru, è cumu micca per visità u munumentu di a cultura arabe, unu di i principale attraversu in a citadella di Rabat - Kasbah des Oudayas. Questu hè un anticu fortissimu, custruitu da casi cù i persichi veste in portughese blu è biancu. Hè nutate chì a furtizza in u nostru tempu ùn hè micca vacante, quì vive circa 3 mila persone.
  4. Trà i musei u museu di Udaya situatu in u palazzu di i primi sultani di a dinastia Alauit hè digià detake. U so funziunalità principali hè u ghjenuiu andaluces rigoru geomitricamenti. È a perla principale di a cullizzioni di u museu hè a cullezzione di publicazioni Koranic.
  5. Fate assai interessante per visità u palazzu reali in Rabat - Dar el-Makhzen . Impressa cù a so grandore è boni veddi in un stile orientale tradiziunale.

In più di l'anzone, in Rabat, cum'è in Marocco stessu, ci sò sighjene sighjeni per godighjà a sughjettu in questu paese stanu.