Mausoleo di Muhammad V


U Mausoleo di Mahoma V hè unu di i principale attraversu di Rabat , a capitale di Maroccu . Muhammad V - una figura assai impurtante in a storia di u paese, era una volta un sultanatu, è dopu à l'istatu acquistò l'indipendenza, u rè. Per veramente apprezzà a significazione di questu locu hè impositu senza cunniscenza cù a storia di a dinastia rigioni in Maroccu, perchè ùn vai micca quì senza, almenu, cunniscenza basica.

Architettura è interni

L'autore di u prugettu era u talentu l'architettu vietnamita Vo Toana. U bastimentu, cum'è hà urdinatu, era perfettu in u stilu di u Mari. Marmo biancu era apposta da Italia. I pareti sò imbeaghjetti cù intricate ornamenti tradiziunali, fatta cù l'aiutu di una scultura impalpessa nantu à u marbre è in legno, è in u domu isulanu hè un simbolu riali di u putere. In l 'ochju culleghju una grande quantità di colonnelli, chì incorpori perfetta à a stampa generale di l'edificu.

À a sola entrata à u Mausoleo di Mohammed V in Maroccu, sarete assuciatu da ghjovani giovani in un uniformu nazionale. Sò i suldati di u guardiu di l'onore. A strada, nimu ci mi circundà vi dumandà, se vulete fà una photo cù i guardiani, i carusi sò solu "per".

L'internu di u palazzu ùn hè nunda di più luxu. Quì ci sò praticamenti arabi è chic. Ogni tipu di catienze, stufa di moltu è ancu oru si trovanu literalmenti à ogni passu. I mura sò imbruttati da u mosaicu maroccu tradiziunale, è di u tagliu è u doru torna u cuddaru in una veru travagliu d'arti. U sarcòfagiu biancu si trova in un spazio grande cù a cupola. In a cambra di funziunaria reste u corpu di l'ex re.

Ùn ci sò micca mausoleums in u nostru paese, in Europa, o in un altru in u mondu. Solu l'Arabi puderanu organizà l'internu di u mausoleu in un spiritu solenni è ancu festive. Ùn ci hè nunda chì esse fattu, sta cultura. Visita di u locu hè sempre valendu - a unicità è a significazione storica piglià u so propiu.

Infurmazione utente

Visita u mausoleo di Mahoma à Rabat ponu esse cumpletu, è, soportamente, in ogni tempu cunvene per voi. Aghja in mente chì i scarpi sò da esse sguassati à l'entrata. Ancu u fattu chì u mohammessu era un musulmanu, e porte di questa fita hè aperta à i persone cun tutta a fede, chì hè abbastanza rara in tali locali.

U cumplessu cumune include un museu è una moschea, è appressu à ellu hè u minaretu "Torre d'Hassan II" . Pudete ottene di u centru in un tranvitale ordinale, impunite di Pont Hassan II.