Negru di Gorges


Mauritius hè una isula sorprendente, peculiar, cù una storia interessanti è destinazione di destinazione. U più preziosa di stu picculu paradisu hè a bellezza unica di a natura, a so flora è a fauna inolvidable. È sopratuttu ùn si pò micca, ma si pò cuntegueri à u fattu chì l'isula prupone di preservà a terra in a so forma originale - in forma di riservi. Unu di sti paesini intrecciati hè u Parcu Naziunale stupidu di l'isula di Mauritius Gargai Nilu Biancu.

Un pocu di u park

U Parcu Naziunalizzale hè stata creata in u 1994 per a prutezzione di l'isuli di boschi di vaddi verdi di e versi di u Mauritius è di l'animali endangered nativu è animali. L'aria di u parcu hè 65,74 km² è di u 1977 a maiuranza di u parcivu attuale hè stata cumpresa in a retazione mundiale di riservazioni di biosfera - a Maccabi-Bel-Ombr Reserve.

Una parte di u sistema di fiumu di u fiumu Neru scorri à u territoriu di u parcu, u parcu coppiu a parti orientali di u Gorge di Fiume Negra è l'altupianu Pitrin nantu à ella, a gola di Tamarin, a più alta muntosa di l'isula - a punta altazza Riviera Noir 826 metri d'altura è di dui ciumi: Maccabi è Bris-Fer. Ci sò quattru stazioni di ricerca in a questa ricerca persunale hè diretta.

Quantu una quartuta di tutte e spezie protetti à u parcu estremu à a fossa di l'estinzioni per a curpa di l'omu è di l'animali chì anu impurtatu durante u sviluppu di l'isula. U parcorsu hà riappratu circa 150 pezzi differenti, animali in perdizione è l'ottu pani più rarus, fostu a culomba rosa è u pappagghiu ocherrel Mauritian.

Induve hè situatu?

Negru Cascate hè unu di i parchi naziunali più famosi di u Oceanu Indianu. Situatu nantu à a costa ovestore di l'isula di Mauritius , in Rivieres Noire ( Cinghiale ), vicinu à a cità di Kurepipe .

Cumu esse chjamatu?

U nomu di u parcu veni da u fiumu chì viaghja, u più grande di l'isula. In a versione inglesa, u nomu sona cum'è u Parcu Naziunale di u Negru Fiume, chì hè traduzzione literaria in Russu com'è u Parcu Naziu "Fiume Grigore Nel". Ma assai spessu ancu in libfoletti turistici pudete vede u nome simplice "Gargai di negra".

Ciò chì vede?

In u Parcu Naziunale "Culleca di u Fiumu Nilu" hà cullatu un grande incù parechji pianti, animali è d'occhi chì eranu invucati à parechji turisti. U parcu riceve i culori massimi duranti u periodu di furore - secondu u calendariu da settembre à ghjennaghju, hè u tempu megliu per a prima scursioni. Inoltre, truverete u fioru di a trachetia, chì hè cunsiderata a fiore nazionale di Mauritius.

Circa 60 chilometri di randonnati sò stati dispunibule nantu à u territoriu parali cù a cunsulenza massima per caminari, per quelli chì vulianu passà programmi di furmazione. Amassi lentamente, circundatu di bellezza, pigliate u vostru tempu, pudete saltà u più interessante: un bellu relict tree, una veru orchidia tropicale, un fernante interessante à l'arbulu, o per ùn avè un avicole rossu rossu o un altru prigione meridionale.

In u territoriu di i Gorges Nilu hè una stagione estensiva - un lavu sacru per l'Hindu Gran Bassin, situatu à una prufundità di 85 metri in u cràter d'un vulcano extinctu. À a sponda di u lavu hè un templeu è i stati di i dii di Shiva è Anuamang.

Eccu avete vede u locu più chiudu in Maurici - a chianura di Plain Champagne è Rivière Noire, di unni pudete vedà a cascata di cascate d'Alexander, è, sicuru, a Piton de la Petit - a più alta di l'isula.

Da a rara flora in u Parcu Naziunali sò cunservati ebano nero, dodo tree, tambalakoke, Seychellois maba e altri. In u territoriu di i Gorges di Fiume Nubbio, i porchi salvatichi, i monos è i vechji viaghjà in bundanza. Un piacè spartutu hè furnitu per un caminu nantu à a furia di relic.

Cumu visitare u Parcu Naziunale "Culleca di u fiumu Nilu"?

U parcu hè assai enormi, è ancu in tuttu u so territoriu vi vede persone, u risicu per perdienti hè assai altu. Assicuratevi cumprà un map di u parcu, o ancu megliu, utilisate i servizii di una guida. Avete chì e cumunicazzioni cellulare ùn "micca" aghjunghje in tutti l'arghjetta di i Gorges di Nilu Biancu.

Una visita di u parcu hè gratis per tutti. Ci sò assai spazii di observazioni è pittini di picnic, scrive sempre i piazzi chì sò cunvenuti per spassighjati di camini, piglià l'acqua è un liggeru ghiacciolo.

U fumu in u parcu hè pruibitu, ma pudete manghjà boli locali: gerani è prugna negra.

"Culore di u fiumu Nilu" hè territoriamente situatu vicinu à a cità di Kurepipe , solu 8 chilometri, 6 kilomètres di Glen Park è à pocu di Shmene-Granier. Pudete avvicinà senza prublemi in l'bus numero 5, a tarifa - circa 19-20 rupèsi Mauritian.

Ci sò quattru entri principali in u park:

Tutti sò aperti tutti i ghjorni da 9 à 5 ore.